Akse Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kjedelig komposisjon, flatt lys og det er egentlig ikke noe som fanger øyet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Likte det jeg Utfyllende kommenta, hmm , mine øyne traff rett på mosen og fant den spennende og interessant. Gikk på leting etter mer...og fant mer... Levd liv og en god historie Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Helt topp,viser livets gang.Klart fint nog ekte bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Kjedelig komposisjon, flatt lys og det er egentlig ikke noe som fanger øyet. Takker Akse! Kjekt at du stakk innom allikevel.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Likte det jeg Utfyllende kommenta, hmm , mine øyne traff rett på mosen og fant den spennende og interessant. Gikk på leting etter mer...og fant mer... Levd liv og en god historie Takker Jentungen 1! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 ja dette pirrer min nyskjerrighet...likte bilde og skulle gjerne vert der selv og av en el annen grund elsker jeg bare sånne gammle hus m sjel...selv om der er mange år siden noen har bodd der er der mye sjel og mye historie i sånne vegger... koslig bilde 5 fra meg,ønsker deg en god søndag Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Helt topp,viser livets gang.Klart fint nog ekte bilde. Takker Tor r! The hard reality her ja! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) ja dette pirrer min nyskjerrighet...likte bilde og skulle gjerne vert der selv og av en el annen grund elsker jeg bare sånne gammle hus m sjel...selv om der er mange år siden noen har bodd der er der mye sjel og mye historie i sånne vegger... koslig bilde 5 fra meg,ønsker deg en god søndag Takker jeanetteroger! Kunne sikkert fortalt mang en historie, hvis det kunnet snakke, dette huset..... Endret 13. mai 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har sansen for dette - det setter nostalgien og fantasien i sving Godt eksponert og skarpt over hele linja. Litt snaut i bunnen, og kanskje også i venstre side. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Har sansen for dette - det setter nostalgien og fantasien i sving Godt eksponert og skarpt over hele linja. Litt snaut i bunnen, og kanskje også i venstre side. Takker Astrid! Skulle nok hatt flere og litt "videre" varianter av dette ja... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Et hus som helt klart har sett bedre dager Interessant å se at torvtaket selv har tatt affære og er på vei vekk ... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Et hus som helt klart har sett bedre dager Interessant å se at torvtaket selv har tatt affære og er på vei vekk ... Takker tomsi42! Og nå er det helt bortevekk.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Huset også, eller? Yepp! (bildet var fra 2009) Revet siden...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg