Doktor Progg Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Finnes det folk fra gamle Amiga scena har? Jeg snakker nå slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet. Husker jeg danna jallagruppa Cadaver (vi hadde faktisk et alternativt diskmag). Det var morro som fy selv om vi aldri ble noe bra. Noen fler scene folk? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 jess har en gammel amiga 500 ligende på lofte hjem til mor. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Jeg angrer som en fisk på at jeg ikke beholdt min A1200!! Hadde vært artig å fyrt opp Rick Dangerous og Maniac Mansion igjen. Og ikke minst sett på de gamle demoene igjen! Jaja, jeg vet at det finnes Amiga emulatorer for pc, men det blir ikke det samme! Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er kansje noen som vil selge en til deg. Men du må sikkert spøre fint. Får ikkje min A500+, kan hende eg har lyst og bruke den en gang. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Næh, skal handle ny pc om ikke så lenge, så ...... får nøye seg med det vel. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Får skaffe deg en emulator og en god gammel joystick. Den typen med en spak og 2 knapper (bare 2 som i gamle dager) det ver tider. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Brukte Speedking og ingenting annet jeg. Du vet, de små som passet i hånda med skyteknappen ved pekefingeren. Autofire hadde den til og med! OOOOOOOOOOOOOOOO for en joystick!!!!!!! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Amiga har jeg hatt. (500) Husker så godt jeg spillte "Heart of China". Det var det grommeste spillet på den tiden. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 ikkje gløm "giana sister" konge spel, brukte litt mye tid med det spelet. Runet heile spelet uten og miste eit liv. Då måtte eg finne et nytt spel. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Sensible World of Soccer! Gikk noen endel timer på det sammen med søskenbarn. Hadde Amiga 1200 med 50Mhz akselrator-kort, 1 hel megabyte ekstra, dvs 3 MB ram. 120 MB harddisk.. På samme tid brukte vi Pc med 33 Mhz prosessor på skolen... Brukte Amigaen til skolearbeid, med programmer som lignet word og excel. Alt gikk mye kjappere enn på pc den gangen ivertfall.. Ikke alle som vet det kanskje: VELDIG mange av kabel-tv-selskapene bruker Amiga som info-kanal. Tror også noen hurtigruter bruker amiga, men mulig jeg tar feil. Har ivertfall sett Amiga-logoen på kabel-tv-infoen, etter strømbrudd osv Jan Ove ----------------- Den som hjelper meg best med http://url.akam.no/?515 får 100,- i gave! Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hva med Kick Off! Jeg husker også spesielt Andromeda sin demo.... Nexus 7! Fytte så fet den var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå