mortyn Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei Jeg har en Acer aspire 3830TG, som jeg kjøpte i starten av januar 2012. I løpet av natten så har jeg fått problemer med denne. Maskinen restarter seg selv etter 30-35 minutter, og dersom jeg "klapper" den sammen, så er det ofte at den forblir svart når jeg åpner den igjen. Dette er problemer som har kommet over natten og er veldig frustrerende. Jeg har prøvd å blåse ren eventuelle vifter osv for støv. Og ser at temperaturen ikke er noe særlig høyere enn vanlig når den skrur seg av. Det eneste jeg vet er gjort på maskinen i løpet av natten er en "windows update". Jeg har prøvd å ta en systemgjennoppretning av maskinen, men problemet er fortsatt her. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og lurer på om jeg bare skal kontakte komplett hvor jeg kjøpte maskinen. Trodde ikke at en maskin skulle få hardwareproblemer etter kun 4 mnd. Det spiller ingen rolle hvilket underlag den ligger på, den restarter seg selv selv om den står på en bordplate. På forhånd takk for hjelpen, Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Med "restarte", mener du da at maskinen tar en kontrollert avstengning, likesom du selv skulle ha slått den av? Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Nei maskinen skrur seg av i løpet av et sekund, men skrur seg på igjen etterpå. Skal forsøke å formatere pc-en nå. Endret 13. mai 2012 av mortyn Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Da har jeg formatert pc-en og problemet er enda tilstede. Temperaturen er ikke høy heller, i følge program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå