Stensby96 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei! Vi i min familie har et utrulig gammelt kamera som sikkert ble kjøpt rundt 1996. Vi har filmet en god del av barndommen til meg og min søster og har problemer med å vise det på tven. Det jeg trenger hjelp til er en måte og kunne overføre filmene fra de kassettene og over til en minnepinne eller en cd. Jeg aner ikke hvor jeg kan gå for å få dette gjort og jeg bor like i nærheten av Gardermoen så om noen veit om noen i nærheten av Gardermoen/Oslo som kan gjøre dette så pls la meg vite. Er som sagt viktig for familien Tusen Takk :D !!!!!! <3 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har du eller kjenner du noen med dvdopptaker så kan du jo bare koble kameraet inn på den, ta opp og brenne på en dvd. 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvis du har kamera enda så er den beste og letteste løsningen USB dongelen TERRATEC GRABBY. Kommer med alt nødvendig software. For å oppgradere software til en bedre versjon, gå inn på Terratec sin supportside, ikke registrer deg eller last ned fra Magix movie sin side. Alternativet er å sende bort kasettene og få alt overført til disk/minnepinne.(dyrere enn å gjøre det selv) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå