Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utroskap - Løsningen på et sexfritt forhold?

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har vært i lag i 2 og et halvt år. Jeg elsker henne høyt, og er veldig glad i henne. Vi begge er 21 år, og har det fint sammen,sett bort i fra at vi har det litt kjedelig. Hun "stenger" seg veldig inne, og ser kun på pcen, med headsettet på, og dette skjer hver dag.

Dessverre har forholdet vårt tatt en kjedelig vending det siste året, minimalt med sex, da snakker vi kanskje maksimalt 1 gang i mnd, og mindre enn det. Hun vil aldri kose slik som før, ei heller ha våre hyrdestunder. Starter jeg å kline med henne, vil hun ikke, starter jeg med å ta på denne, så vil hun ikke det heller.

Når jeg tar dette opp med henne, så er svaret "Det er ingenting galt, jeg har bare ikke lyst", dette svaret blir repetert til det uenderlige.

Dette er noe som begynner å gå meg på nervene, og begynner å bli bekjymret for hva som er galt.

Dessverre begynner tankene å gå over til utroskap for å få tilfredstilt behovet jeg har, som tydligvis hun ikke har. Dette er trist, og er noe jeg ikke vil, da jeg helst ikke vil såre henne, og ødelegge forholdet.

Jeg hadde besøk av en venninne denne uken, mens samboeren var borte, vi koste, klinte, hadde det kjempebra, og merket at det var godt å ha "noen der". Men det merkelige er at jeg ikke har dårlig samvittighet for dette, noe jeg syns er rart....

Hun har gitt meg tilbud om sex, etter at jeg fortalte om saken, og jeg vil gjøre det riktige valget. Jeg vil ikke såre kjæresten min og ødelegge forholdet, men jeg vil samtidig oppleve gleden av sex, noe som jeg alt for skjelden gjør.

Jeg ønsker tips, tanker, og tilbakemeldinger, jeg er usikker på om utroskap er løsningen, og vil få forholdet på rett kjør, og mine tanker om "Gresset faktisk er grønnere på andre siden" er sanne.

Anonym poster: 98bf8cc1559d5f32c2346f2776695e02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg beklager å måtte si dette, men du kommer nok til og bli singel om ikke så lenge...

Den vanligste grunnen til å "nekte sex" er jo at man ikke lengre har den samme lysten.

I din alder er den vanligste/enkleste løsningen andre gutter/jenter.

Hvis du vil ha en løsning som fører tilbake til "sånn det var før" bør du nok bare ta styringen.

Si at Nå må vi "finne tilbake" og snakk om pc-frie dager og avtal "dates" osv...

Men en liten advarsel. Om du skulle få til dette.

Det er KORT vei tilbake til dette !

Lenke til kommentar

Ja, om dere ikke har noe spesielt gående for dere, avbryt forholdet. Da mener jeg ikke bare sex, forhold er mer enn det.

For all del ikke gå bak ryggen hennes, det er noe av det verste du kan gjøre. Så som Blåbær sier, om du ønsker å fortsette forholdet, og likevel ha sex med andre, så får du snakke med hun du er sammen med nå om det.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Ut i fra erfaring, så ville jeg slått opp. I mitt gamle forhold, så var vi begge veldig glad i hverandre og selv om vi hadde sex, ble forholdet ellers mer som gode venner. Du kan prøve å snakke med henne, men jeg tror det beste er å slå opp. Det du IKKE må gjøre er å være utro, det er aldri løsningen!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg, så har du jo allerede vært utro - i og med at du har klint med en annen. Hva du mener med kose, vet jeg ikke. Men det virker jo ikke helt trofast det heller.

Du burde i grunn bare gjøre det slutt med henne, når man går så langt at man begynner å rote med andre personer når man er i et forhold, så har toget gått. Det vil være det mest rette for dere begge to.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Årsaken til at damer ikke vil ha sex er oftest en kombinasjon av to faktorer:

1) De har en annen fyr de knuller på

2) De er lei av deg, vil slå opp, men "er redd for å såre deg" som på mannfolkprat betyr at de er konfliktsky og lite handlekraftige.

Du behøver ikke tvile på dette i to sekunder engang.

Du bør bare kaste deg over denne andre dama dersom det er der gresset er grønt, for dama di kommer til å dumpe deg innen to måneder uansett - OG hun har en annen fyr hun knuller, mens hun later som at hun er på kor-øving hver torsdag, og jentekveld hver lørdag etc..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ødelegge forholdet,hvilket forhold?

Snakker vi her om en situasjon der du kanskje også betaler mesteparten av husholdningen også?

Hvis jeg var i din situasjon så hadde jeg valgt det andre kvinnfolket rimelig kjapt.Uansett så ville ikke jeg havnet i en slik situasjon,da jeg anser det at ens partner ikke vil/tåler/liker at man tar på dem som veldig rart,hadde nok dumpa ett slikt kvinnfolk etter ett par uker.(det ikke høres ut som ett forhold men en tilfeldig venninne som bare er på samme sted som deg).

Jeg ser det også som meget sannsynlig at Ideal har veldig rett i sine antagelser,så selv om ikke du får sex,ja så er det stooor sannsynlighet for at hun får det jevnlig(sex tar ikke så lang tid vettu,og menn stiller villig opp for alle typer kvinner :green: ).

Dump-finn en ny en-kom deg videre.

Måtte bare legge til...

Utroskap,hva er det du i så fall er utro mot...

Ett dødt forhold?

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Videre må jeg si at kjæresten din enten har gått lei av deg og har funnet en annen. Eller at hun er deprimert/nedfor og ikke er helt seg selv. Hvis jeg hadde vært deg ville jeg funnet ut hva du føler for venninnen din, samt snakket med dama di om hva som faktisk foregår. Og da må du rett og slett si det rett ut at du er redd for at hun ikke liker deg lenger/har funnet en annen, eller om hun har en tøff tid og om det er noe du kan gjøre for å hjelpe henne. Anonym poster: c7867a727213b810152050f822e9d7c3

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å være utro. Det høres ut som den mest ideelle løsningen for vil være å dumpe henne til fordel for singellivet eller noen som setter pris på deg. Om ikke grunnen til dette er at hun har noen andre på kroken har hun åpenbart begynt å bli lei av deg, så dump henne før hun dumper deg. På denne måten kan du gå ut av dette med hodet hevet, og det vil etterhvert føles bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...