kupoflupo Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 hei! nå nærmer datoen seg for mitt kjøp! vet ganske nøyaktig hva jeg skal ha, men vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra enda. har da et spørsmål: hva er deres erfaring med Digital Impuls? vuderer å kjøpe av de siden de er nærmest meg og jeg får noen fysisk å forholde meg til, selv om de ligger ca 10% i pris over dustinhome. Skal jeg go for it? eller dele opp orderen mellom de og feks dustinhome og komplett? har en eller annen merkelig greie med at jeg liker å ha hele orderen hos en butikk..hehe Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Den erfaringen jeg har med DI er at det er hyggelige og kompetente folk som jobber der, mener også å ha lest at en bruker på forumet her, **dp**, jobber der. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Digitalimpuls er gode de er som regel fornøyd men regn med i så fall å måtte betale en del mere. Men du får varen samme dag sånnsett er det enklere en komplett sin pickup point og netshop sitt hentelager. Så her må du velge på en annen side er det greiere å ta reklamasjoner og åpenkjøp om du ombestemmer deg. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 vil egentlig gå for d.i, men når det er snakk om 1000 kr å spare på et "stramt" budsjett, så er jeg fristet til å vente noen dager ekstra og gå for dustinhome.. kanskje d.i er villig til å gi litt rabatt? Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Tviler på at Dustin vil gi deg rabatt med at du truer med å kjøpe fra noen andre Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Det er jo ikke snakk om å true. Det var et ganske enkelt spørsmål om d.i gir rabatter ved større kjøp. I tillegg til elkjøp etc, er det jo neon andre "ikke-kjede" butikker som gir rabatter, feks fotovideo på andre siden av gaten gir rabatter på tilleggsutstyr, selv feks 4% vil jo gjøre at jeg velger å handle hos de istedet for feks dustin. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Prøvde dette selv når jeg bestilte 4X GTX 680, fikk 15% rabatt. Men vi snakket da om en ganske stor sum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå