EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Karaktene mine er veldig dårlige i norsk skriftlig snansynligvis fordi jeg er en utledning men fins det noen måter som jeg kan få de opp? Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Les mye Finn noen bøker du tror du kommer til å like, og les i vei. Det gjør at språket automatisk blir bedre, om du leser nok Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Les mye Finn noen bøker du tror du kommer til å like, og les i vei. Det gjør at språket automatisk blir bedre, om du leser nok men mener du noveller eller romaner? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 men mener du noveller eller romaner? Akkurat det har veldig lite å si Les det du finner mest interessant. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg var veldig dårlig i norsk skriftlig (eller så er jeg fortsatt det), men jeg har ligget på 2/3 gjennom alle årene jeg har gått på vgs., men rett før norsk tentamenene så bestemte jeg meg for å ta norsk-faget seriøst. Og da begynte jeg å lese masse instruksjoner for hvordan man skriver gode tekster og forskjellige former. Dette gjorde meg forberedt til norsk-skriving. Under tentamen fikk jeg en tekst jeg skulle analysere, og da streket jeg under virkemidlene og innholdet i teksten. Jeg angrep teksten med veldig mye analyse. Etter all den "jobbingen" fikk jeg 4 og 4+ på tentamenene, og jeg ble rimelig fornøyd av resultatene. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg var veldig dårlig i norsk skriftlig (eller så er jeg fortsatt det), men jeg har ligget på 2/3 gjennom alle årene jeg har gått på vgs., men rett før norsk tentamenene så bestemte jeg meg for å ta norsk-faget seriøst. Og da begynte jeg å lese masse instruksjoner for hvordan man skriver gode tekster og forskjellige former. Dette gjorde meg forberedt til norsk-skriving. Under tentamen fikk jeg en tekst jeg skulle analysere, og da streket jeg under virkemidlene og innholdet i teksten. Jeg angrep teksten med veldig mye analyse. Etter all den "jobbingen" fikk jeg 4 og 4+ på tentamenene, og jeg ble rimelig fornøyd av resultatene. Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå