Gå til innhold

Ring i øret som gutt


Anbefalte innlegg

Hei, første posten min i motedelen, så jeg beklager hvis jeg gjør noe "feil" eller noe som er irriterende fote stilt spørsmål. Jeg er da en gutt på 15 år med oransje hår. Jeg har egentlig aldri vært noe flink på klær og det å se bra ut så jeg har bare tatt litt her og der fra det jeg ser andre bruker. Jeg driver nå og vurderer å ta meg hull i det ene øret og skaffe meg en ring til den. Vet ikke helt hvilken farge jeg skal ha på den (skal være ganske forskjellig på hva som passer til forskjellige hårfarger, men er ikke helt sikker på hva oransje hår passer med, er heller ikke helt sikker på om jeg skal ha den på hele tiden eller bare når jeg har langt hår eller skal kle meg ekstra fint (er dette egentlig mulig uten at hullet gror igjen eller noe sånt?). Hva synes dere og hva slags hår og hva slags klær synes dere passer best til ring i øret? Er nå såvidt undervektig, men har begynt med mye styrketrening så det skal nok bli fikset på ;) er heller ikke helt sikker på hvordan hår jeg har lyst til å ha (ska ta opp dette i en egen tråd), derfor jeg vurderer å ha det til hva som passer best til hvilket hår jeg har for øyeblikket, men vil det se helt dumt ut de gangene jeg går uten noe i hullet eller vil det knapt nok synes?

 

Jeg takker veldig mye for svar på forhånd, håper jeg har fått med meg alt og jeg beklager for alle skrivefeil jeg kan ha gjort (skriver på ipad) og håper alle forstod hva jeg mente :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ta litt klær fra her og der og i tillegg slenge på en ring virker som en dårlig idé. For å pulle off en ring i øret bør man ha en gjennomført, selvsikker, rocket stil. Det kommer også veldig an på sveisen din og ansiktet. I tillegg synes jeg ofte det kommer an på personligheten om man kler det. Man kan ikke bare se bad-ass ut, man må leve sånn også. Men for all del, det er lettere å angre på et lite hull til en ring enn sånne her store hull:

plastic-surgery-repair-of-ear-gauging-indianapolis-dr-barry-eppley.jpg

Lenke til kommentar

Å ta litt klær fra her og der og i tillegg slenge på en ring virker som en dårlig idé. For å pulle off en ring i øret bør man ha en gjennomført, selvsikker, rocket stil. Det kommer også veldig an på sveisen din og ansiktet. I tillegg synes jeg ofte det kommer an på personligheten om man kler det. Man kan ikke bare se bad-ass ut, man må leve sånn også. Men for all del, det er lettere å angre på et lite hull til en ring enn sånne her store hull:

plastic-surgery-repair-of-ear-gauging-indianapolis-dr-barry-eppley.jpg

 

Hver gang jeg ser slike har jeg lyst til å prøve dette:

 

9n.jpg

Endret av Christian B
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...