42 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Når jeg starter spillet fra Origin så kommer jeg inn på Battlelog, og trykker Quick Match. Det står joining game en liten stund, før den forsvinner igjen, og spillet kommer ikke opp. Den bare lukkes, ingen feilmeldinger. Champaign funker heller ikke. UPnP er slått av. Windows Firewall er av. NAT-type: Moderat Jeg: Fly forbanna Noen som aner hvordan jeg kan fikse dette? Litt surt å betale 450 for et spill som ikke skal fungere. Jeg har snakket med EA og sendt dem denne loggen: Host Name IP Address Hop Ping Time Ping Avg % Loss Pkts r/s Ping best/worst * Unknown Host * 192.168.80.1 1 3ms 1.93-89-38.enivest.net 93.89.38.1 2 3ms 85.62-50-162.enivest.net 62.50.162.85 3 2ms 213.82-134-80.bkkb.no 82.134.80.213 4 10ms ba-f-gw1.bkkb.no 193.28.236.253 5 10ms ba-u-gw2.bkkb.no 193.28.236.206 6 10ms oso-b1-link.telia.net 213.248.87.69 7 31ms kbn-bb1-link.telia.net 80.91.250.139 8 18ms nyk-bb1-link.telia.net 213.155.131.135 9 98ms nyk-b5-link.telia.net 213.155.135.19 10 98ms * Unknown Host * 192.205.36.109 11 101ms cr2.n54ny.ip.att.net 12.122.81.110 12 162ms cr2.wswdc.ip.att.net 12.122.3.38 13 133ms cr84.wswdc.ip.att.net 12.123.10.250 14 108ms gar2.ascva.ip.att.net 12.122.134.117 15 108ms * Unknown Host * 12.116.77.34 16 108ms fert07-eqx-iad.ea.com 159.153.224.226 17 108ms meav5-pub.pt.iad.ea.com 159.153.226.105 18 108ms De fortalte meg at det var noe galt med internettet, og at jeg måte kontakte ISP'en. Jeg gjorde det, og de fant ikke noe annet enn høy Latency og noe. Må da være mulig å spille et spill uten å være ekspert på slikt... Trenger hjelp! Vil spille... Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har du oppdatert battle log, Origin og BF3? Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Jepp, tror det. Har reinstallert spillet to ganger, og tror alt skal være oppdatert :/ Lenke til kommentar
42 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Beklager at jeg dobbelposter Men: Etter å ha kontaktet EA igjen, sier de at grafikk-kortet ikke aksepterer driverne (Som han sa jeg skulle laste ned). Hvis dette ikke funket skulle jeg visst kontakte "system vendor". Noen som vet hvordan jeg kan få fikse dette da? Og eventuelt, hvem skal jeg kontakte, AMD eller Packard Bell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå