Jullarn Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har et msi kt4v hvor jeg har fått ødelagt flere cpuer på. De virker en liten stund etter at maskina er startet. Er HK ødelagt eller er det noen andre komponenter som ødelegger cpu. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 litt mer specs? og Hva som skjer når maskinen klikker eller hva den nå gjør? Har MSI kt4v selv og er godt fornøyd med det kortet. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 har du kontrolert strømforskyninga d. Gir den ifra seg altfor mye volt vil det svi av cpu. (tror alle nyere hk skjekker vcore når du slår på pcen) Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Hk er nettopp satt inn i et nytt kabinett så det med strømforsyninga har jeg ikke sjekket. Hvordan gjør jeg det? Når jeg slår på maskina er den på en liten stund så slutter cpu å virke. Det er cpu som streiker for den virker ikke på annet HK etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå