SkipO Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Halloen folks! Ser etter nytt tastatur til hovedsaklig gaming, men skal også brukes til skriving ettersom jeg har mye skolearbeid. Har lest at Cherry Mx red bryterne er ment før gaming, og er vanskelig å skrive på mye (tastefeil, skrivefeil etc..) Har sett litt på SteelSeries 6Gv2 Red Edition (Cherry Mx red) Er det noen som kan dele litt erfaring med de forskjellige typer brytere? Noen anbefalninger? På forhånd takk! Lenke til kommentar
strym Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg fikk akkurat Ducky SHINE Mech Brown, White LED, Nordic i hus. Føltes veldig uvant i starten, men nå er det virkelig helt fantastisk. Anbefales sterkt. Prisen er litt heftig, men dette skal vare lenge. http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=5124 Lenke til kommentar
SkipO Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Brown brytere hvordan funker dem før FPS gaming? Noen litt billigere kanskje? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har selv en Corsair Vengeance K90 med Cherry Mx Red. Litt uvant i starten med en del skrivefeil grunnet at tastene er så sensitive, men etter noen dager gikk det helt greit å programmere på tastaturet. Sånn sett tror jeg ikke du burde være bekymret. Det som er aberet er støynivået. Deler du rom med andre som ikke setter pris på støy så burde du vurdere alternativer. Lenke til kommentar
SkipO Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Har selv en Corsair Vengeance K90 med Cherry Mx Red. Litt uvant i starten med en del skrivefeil grunnet at tastene er så sensitive, men etter noen dager gikk det helt greit å programmere på tastaturet. Sånn sett tror jeg ikke du burde være bekymret. Det som er aberet er støynivået. Deler du rom med andre som ikke setter pris på støy så burde du vurdere alternativer. Deler rom ja Hva er alternativene for et allround tastatur som ikke bråker mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå