Nialonh Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg skulle installere PowerDVD å det viste seg at jeg manglet en fil. Feilmeldingen lød: Error Number: 0x80040707 Description: DLL function call crashed: SKUtil2008.SK_ModifyDefaultFileAssociation Jeg kontaktet da komplett.no, men det svaret jeg fikk var at det er en feil med Windowsinstallasjonen. De skrev at jeg måtte reinstallere Windows, men da støter jeg på problemet at Windows ikke vil reinstalleres på grunn av at jeg hadde en “nyere” version Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Starter du reinstall fra DVD mens du er i Windows? For 'clean install' så må du boote fra DVD. Grunnen til melding om nyere versjon er antagelig fordi du har installert SP1 på disken, mens DVD ikke er SP1. Lenke til kommentar
Nialonh Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Ja jeg var i windows når jeg prøvde å innstallere Windows. Boote da mener du holde inne alt? Og vil det da slette det jeg har på harddisken? Altså holde inne alt når du skrur på pc-en Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 'Boote' er det som skjer når du skrur på PC (har ingenting med Alt knapp å gjøre). Vanligvis booter du fra harddisk. Men du kan velge å boote fra CD/DVD. Sett inn DVD og start PC. Før Windows starter skan det vises en melding øverst på skjermen hvor den ber om at du må trykke en tast for å boote fra DVD. Hvis du ikke gjør noe så booter den fra disken som vanlig. Hvis du ikke ser denne meldingen så er bootrekkefølgen satt slik at disken booter først. Da må du inn i BIOS menyene og sette CD/DVD først. Når du starter installasjonsprogrammet fra DVD så får du mulighet til å formatere, som sletter alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) -=TOMT=- Endret 28. mai 2012 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå