Swafty Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hvor kan jeg laste det ned? og er det bra? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Beste P2P som finnes. Den offisielle BT klienten finner du her. Det finnes også mange mer avanserte BT programmer, bare søk etter "Bittorrent client" på google Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Anbefaler BitTorrent Experimental Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Anbefaler å poste en annen plass :o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ka er det fornoe? Bittorrent? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ka er det fornoe? Bittorrent? http://www.bitconjurer.org/BitTorrent/ Genialt program Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Genialt. Er du flink og uppe får du mer båndbredde. Perfekt når jeg sitter på skolen og downer og upper med god hastighet. Tok jo ned et par gig rimelig kjappt. FIkk 500-900kbs siden jeg uppet mer en jeg downet med den hastigheten. digg det. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hvor får man tak i slike .torrent filer da? skal selvfølgelig bare laste ned dokumenter og gratis musikk + sånne abondoware eller hva det kalles spill som ikke blir solgt i butikkene lenger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hvor får man tak i slike .torrent filer da? skal selvfølgelig bare laste ned dokumenter og gratis musikk + sånne abondoware eller hva det kalles spill som ikke blir solgt i butikkene lenger. ikke glem de private feriefilmene.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 ikke glem de private feriefilmene.. pamelas private feriefilmer da? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hvor får man tak i slike .torrent filer da? skal selvfølgelig bare laste ned dokumenter og gratis musikk + sånne abondoware eller hva det kalles spill som ikke blir solgt i butikkene lenger. www.suprnova.org Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Last ned BitTirroent Experimental her!: http://ei.kefro.st/projects/btclient/ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 http://utenti.lycos.it/rumxz/faq.php? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 finnes det noen måte jeg kan "resume" nedlastninger, istedet for å starte på nytt hele tiden? Litt irriterende om man ikke kan dette for jeg pleier aldtid å skru av PCen om natten, eller får jeg ikke sovet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 finnes det noen måte jeg kan "resume" nedlastninger, istedet for å starte på nytt hele tiden? Litt irriterende om man ikke kan dette for jeg pleier aldtid å skru av PCen om natten, eller får jeg ikke sovet. http://btplusplus.sourceforge.net/ i standard BT kan du bare klikke på den aktuelle .torrent-filen og velge det samme stedet på harddisken. da vil den fortsette. BT++ er uansett mye bedre. gjør samme jobben, bare mye enklere og mer organisert. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Shareaza er ypperlig til bt. Du kan og laste ned fra gnutella + noe jeg ikke husker navnet på der. Trenger ikke kazaa heller da. Svært fint til å laste ned abandonware og feriefilmer på [/url] Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Shareaza er ypperlig til bt. Du kan og laste ned fra gnutella + noe jeg ikke husker navnet på der. Trenger ikke kazaa heller da. Svært fint til å laste ned abandonware, gratis musikk og feriefilmer på Edit: retta link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå