The_Tom Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Hei, jeg er 90% sikker at dette er en feil post. Men finner dessverre ikke noe bedre alternativ. Flytt tråden om ønskelig Anyway, prøver å finne et verdens kart som er tegnet i denne type stil og dersom mulig på stoff. Ikke et must though. På forhånd, takk Endret 13. mai 2012 av The_Tom Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Med stoffkart tenker jeg på en samling av stoffprøver. Endre trådtittelen. Forøvrig kan jeg ikke se noe bilde heller. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Endret trådtittel og bildet er fixed Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Se der ja. Jeg ville foreslått å endre trådtittel til "på utkikk etter verdenskart i stoff". Dersom du ikke finner det kan du vurdere å få en proff til å vektorisere et bilde og få det trykket på stoff. Det kommer såklart an på hvor mye du ønsker det og er villig til å legge i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå