Kezha Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 *Snip* Det jeg endte med å gjøre var å sende det rett tilbake til Komplett, ringte først å fortalte problemet, så jeg bestilte et 670 kort (er ikke mye forskjell på det og 680) når det nye 670 kortet var på pickup point leverte jeg med det samme jeg var der in 680 for retur (Angrerett) hadde ringt på forhånd å forklart hva problemet var og hva jeg hadde testet. en liten uke senere fikk jeg beskjed tilbake om at det bar kortet som var defekt. Om andre sliter med det samme ville jeg også da tatt kontakt der du kjøpte kortet asap, mye søking rundt å det ser ut til at en del av kortene er defekte (DOA - "Dead On Arrival). Jeg er iallefall happy med mitt 670 kort ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå