Flimmer Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei Jeg har 2 stk PC'r, en stasjonær og en bærbar. Nå skal jeg kjøpe "win XP pro studentversion". For å bruke en studentversion trengeger jeg studentnummer som jeg har. Min stasjonære PC er koblet mot ADSL og vill antagelig være på nettet samtidig med den bærbare. Mine spørsmål er: 1. Trenger å kjøpe 2 kopier av windows eller om jeg kan innsallere fra samme CD på begge maskiner. 2. Hva skjer dersom samme studentnummer blir brukt på 2 PC'r. 3. Må/kan jeg "låne" studentnr m/info fra en annen studentsom selv ikke skal kjøpe/eller har behov for windows? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 du vil muligens få problemer med aktiveringen hvis du skal instalere med samme serie nummer på begge pcene Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 En student kan jo ha så mange lisenser han vil. Men du skal altså ha en lisens for hver PC. Med Office kan du bruke en lisens på 2 PC'er. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 var det ikke det samme som jeg akkurat sa da. bortskjet ifra om ofice da. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Gates & Co skulle gjort det slik at man kan bruke 1 lisens på 2 pc`er Lenke til kommentar
dagatle Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Vis at du er litt MANN kjør linux Full frihet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå