Knebba Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Bærbar har kræsja, og jeg trenger ny. Denne gang kjøres det på for stasjonær, da jeg blir her jeg er fra nå av. Maskinen skal brukes til film/musikkavspilling og litt minecraft/wow/civilization. Altså lite spill, og da kan heller pengene kjøres på til noe stillegående(?). Trenger alt, til og med OS (ja til win) og tastatur/mus (trådløst). Har bygget før, så det er et no pro. Demo-pcene på komplett har jeg kikket på, er det noe å gå for? mellom 6 og 7 tusen. ikke over. noen med noen gode forslag? Endret 12. mai 2012 av kennteh Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Her er ett greit oppsett: Skal skjerm være med? Når det kommer til trådløs mus og tastatur her jeg ikke peiling. Aldri sett inn på trådløst. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) konge. Takk skal du ha. Mangler skjerm og. Noe å anbefale? Edit: Trenger ikke skjerm, hvis skjermkortet har s-video? Endret 12. mai 2012 av kennteh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå