opticus Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det jeg lurer på er om det er noen som vet om det noe særlig ytelses forskjell og/eller andre bemerkelsesverdige forskjeller på forkjellige typer av radeon 9800 pro baserte kort. Mest interresant er de som er enklest å få tak i: Club-3D Connect 3D Hercules Sapphire Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kan også se på Denne siden Anmeldelser av skjermkort,hovedkort og spill :wink: Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Skulle gjerne også hørt litt hvem som er generelt best OC, bundle osv. Har selv bestilt meg et Connect3D Radeon 9600, skulle jeg istedet kjøpt Sapphire eller et annet merke, eller er det ingen forskjell?? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Jeg vil gjerne vite litt om de fysiske forskjellene på kortene også. ikke bare ytelsene. Takk for svar så langt Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det vil ikke være noen nevneverdig forskjell på ytelsen ettersom kortene er nærmest identiske, men det som utgjør den største forskjellen er budle (programmvare/spill) osv Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Noen som vet hvilke produsenter som har hva da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå