Kjosennnn Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Får ikke koblet til internett får bare opp et gul trekant over internett. Har prøvd å restarte modemet. ingen hjelp Hva ant skal jeg prøve? For de som svarer så kan jeg veldig lite om dette så forklar litt enkelt. Endret 12. mai 2012 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Koble deg til nettverket, åpne start menyen og trykk enten på "kjør" nederst i høyrne hjørne ELLER skriv cmdi søkefeltet som er der og trykk enter. Da skal du få ét svart vindu, her skal du skrive: ipconfig /release når den er ferdig skal du skrive: ipconfig /renew Du merker om en kommando er ferdig når det står et krokodilletegn: > bak det du skal skrive. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Får bare opp Det oppstod en feil under fornyelse av grensesnittet Lokal tilkobling : kan ikke kontakte DHCP-serveren. forespørselen ble tidsavbrutt. Hva nå? Problemet er med kabel, trådløst internett funker fint. Endret 12. mai 2012 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Du har sjekket at kabelen er uskadet? Virker jo som det er den som er problemet når det fungerer trådløst. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Du har sjekket at kabelen er uskadet? Virker jo som det er den som er problemet når det fungerer trådløst. Har testet kabelen på en an stasjonær pc og den funker fint der. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Problemet er løst. Måtte reinstalere OS. Endret 14. mai 2012 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg glemte helt av emnet, kunne sikkert hjulpet deg med feilsøking, men så er så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå