Holyashell Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg har nylig skaffet meg en finere bruktbil. For de nysgjerrige gjelder det en Saab 9-5 fra tidlig 2000 tall, alt er vel og bra med bilen, tipp topp osv. Det eneste jeg finner litt irriterende er at selve sigarettenneren er borte, jeg vil helst finne noe annet enn en tenner som kan gjøre nytte for seg på en eller annen måte. Slikt må jo finnes, men jeg har aldri hørt om det - har derfor også vanskelig for å søke etter noe spesielt. Hva er det som finnes? Jeg har ikke behov for flere strømuttak, det er knapt behov for det ene som finnes. Ellers kan jeg vel si at alt som pynter opp det lille hullet kan være av interesse. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Du er altså ute etter noe du kan bruke 12v-uttaket til? Det finnes utallige alternativ. Hva med et blinkende juletre, loddebolt, mobillader, eletrisk dufteting, støvsuger, vannkoker, kjøleskap, lys i forskjellige varianter eller kanskje en lysende elvisfigur? Lenke til kommentar
Desu Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har byttet ut min med en sånn her en: Koster ikke mer enn et par dollar på ebay og kan lade alt som lades via 5volt USB. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Takker for svar! Glorete ting er faktisk et alternativ. Hvor finner jeg slike ting? Og kanskje enda bedre, hva kalles den dingsen på engelsk? Noe med neon er jo alltid "pent". USB er ikke dumt, ser bedre ut enn et hull. Lenke til kommentar
Desu Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvis du med "Den dingsen" mente USB ladern så kalles den noe sånnt som "Car Cigarette Powered USB Adapter" eller "Car Cigarette adapter USB Power Charger" avhenger litt av hvor du kjøper den. Det enkleste er bare å søke opp "USB cigarette" feks. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Vil tro at BilXtra, Biltema og Clas Ohlson er gode butikker når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Takker for forslag, blir en runde rundt for å se hva de forskjellige har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå