Gå til innhold

[Løst] Hvorfor slettes ikke innstillinger i programmer? (Re innstallering) (Hvordan slette programmer FULLSTENDIG)

Gjest medlem-274603

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-274603

Hallo, nå er det på tide og få svar på dette spørsmålet som har gnagd meg men ikke brydd meg i noen år :-)

Har søkt rundt her men vet ikke helt hva jeg skal søke etter så jeg spør.

Jeg har prøvd et musikkprogram som heter Mediamonkey, så skulle jeg re innstallere fordi det var noe bug med det, og etter jeg har reinnstallert det så har det beholdt;

Albuminformasjon og alt i albumet, 3prt Skin'et som jeg hadde på, og alle andre innstillinger som Equalizer osv..

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan slette et program Fullstendig, innstillinger og alt. Dette problemet har jeg hatt mange ganger før og er ganske iriterende.

Så hvor finner jeg de møkkafilene som trenger å bli slettet?

Windows 7 - Home edition.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-274603

Noen Manuelle løsninger?

Jeg bruker en av modulene i Glary Utilities, men du kan selvfølgelig også bruke andre programmer som f.eks. Revo Uninstaller. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en titt innom begge programmene ettersom Revo er svært kjent for sin gode avinstallering, samt glary for sine gode pakkeløsninger med gode verktøy.

-Begj :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar

En manuell løsning (dog ikke risikofri) er å bla til program filene og slette mappen for det gamle programmet, også gjøre som paithlezz skriver i posten ovenfor.

EDIt:

Iblant så lagrer programmer filer i andre mapper en det sist nevnte, da kan det være lurt å søke etter navnet på programmet også slette mapper med en klype salt. Det som skjer er at det ofte blir lagret i %appdata% (windowstasten+r så skriver du inn %appdata% for å navigere dit kjappest) og "mine dokumenter"

Endret av BeGj
Lenke til kommentar
Gjest medlem-274603

Appdata/roaming+local, der lå det fortsatt haugevis med filer! TAAAAKK!!!! dette ordnet nok problemet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...