JDM86 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei Jeg vil ha mer erfaring med videoredigering, så derfor kan jeg tilby dere dette gratis. Jeg hopper litt mellom sony vegas pro 11 og premiere pro CS6. kan redigere alle formater osv. jeg kan for det meste gjøre alt det disse programmene tilbyr. Og det er stort sett alt unntatt spesial effekter, men kan få til noe. Jeg vil helst redigere sketsjer og kortfilmer osv. men ikke familie videoer husk å si hva hva du vil jeg skal gjøre og hva du vil skal skje. send meg gjerne alle filene til prosjektet. ta kontakt!!!! ps: er flink til å redigere, vil ha mer erfaring. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ville anbefalt å vise til noe av det du har gjort tidligere, slik at folk som ber om hjelp vet sånn ca hva de går til. 1 Lenke til kommentar
JDM86 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Burde kanskje hatt det med. disse videoene har jeg vært med på å redigere, gjorde det meste. http://www.youtube.com/watch?v=vxAsPhtr29k Lenke til kommentar
JDM86 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 ingen som er interessert Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Joda, men jeg har ikke noe råmateriale Lenke til kommentar
JDM86 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Joda, men jeg har ikke noe råmateriale Endret 13. mai 2012 av chdjai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå