Snerkel Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 HTC ONE X? Iphone 4? Iphone 4s? Eller vente på Samsung Galaxy S3??? Eller noe helt annet? Jeg KLARER ikke bestemme meg!!! Føler at ALLE har Iphone og at det må være en grunn til det, men nå er det jo lenge siden det har kommet noe nytt og revolusjonerende fra den fronten (må ha ny mobil NÅ og kan derfor ikke vente på Iphone 5), er det da vits å bruke mange tusen kroner på Iphone 4s, når jeg helt sikkert vil ha noe nytt og bedre om kort tid, uansett? Og er det vits å betale 1000kr mer for 4s, når 4 virker like bra? Samsung Galaxy S3 virker jo fantastisk, men jeg synes den ser så stygg, rar og vanskelig ut? Er jeg helt ute å kjøre, da? Og HTC (desire) har jeg allerede, og er ikke voldsomt fornøyd, men ONE X er kanskje noe helt annet? Det viktigste for meg er uansett kameraet! Hjelp... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det viktigste for meg er uansett kameraet! Har du noen andre krav og ønsker enn godt kamera? Lenke til kommentar
Snerkel Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Det viktigste for meg er uansett kameraet! Har du noen andre krav og ønsker enn godt kamera? Tja,jeg har jo det, men regner med at alle disse mobilene har det som skal til for at man klarer seg! Det er dårlig kvalitet på kameraet som irriterer meg med den HTCen jeg har nå, i hvert fall! Og det at den går tom for batteri konstant! JO, også vil jeg ha kamera foran på mobilen! God plass hadde selvfølgelig også vært et pluss - og at den er så rimelig som mulig! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Om du er ute etter et bra kamera på en mobil, så ville jeg ikke en gang ha vurdert iPhone 4 / 4S av den simple grunn at man ikke kan justere på lysstyrken, ISO'en osv. iPhone 4S tar dog gode bilder om man er i rette lysforholdene, men er man i feile lysforhold, så kan man ikke justere kameraet etter forholdene. Tar vi i utganspunkter i fra de mobilene du nevner i første posten, så ville jeg ha gått for Samsung Galaxy S III. Men om du fortsatt vil ha en knallbra mobil med MEGET bra kamera til en billigere penge, så har vi jo Samsung Galaxy S II. 1 Lenke til kommentar
Snerkel Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Om du er ute etter et bra kamera på en mobil, så ville jeg ikke en gang ha vurdert iPhone 4 / 4S av den simple grunn at man ikke kan justere på lysstyrken, ISO'en osv. iPhone 4S tar dog gode bilder om man er i rette lysforholdene, men er man i feile lysforhold, så kan man ikke justere kameraet etter forholdene. Tar vi i utganspunkter i fra de mobilene du nevner i første posten, så ville jeg ha gått for Samsung Galaxy S III. Men om du fortsatt vil ha en knallbra mobil med MEGET bra kamera til en billigere penge, så har vi jo Samsung Galaxy S II. Det var merkelig, for jeg synes Iphone (også 4) har utrolig bra kamera! Det med lysinnstillinger vet jeg lite om, og jeg er ingen proff fotograf, men jeg synes ofte at fargene blir sånn som jeg vil ha dem på bilder tatt med Iphone. At du nevner Samsung Galaxy S2 som den med best kamera er enda merkeligere, for broren min har denne mobilen og er ikke spesielt fornøyd med kameraet. Bildene blir liksom så kalde i forhold til f.eks de som er tatt med en Iphone. Men det kan godt hende at det kan fikses i innstillinger, uten at jeg vet hvordan. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Om du er ute etter et bra kamera på en mobil, så ville jeg ikke en gang ha vurdert iPhone 4 / 4S av den simple grunn at man ikke kan justere på lysstyrken, ISO'en osv. iPhone 4S tar dog gode bilder om man er i rette lysforholdene, men er man i feile lysforhold, så kan man ikke justere kameraet etter forholdene. Tar vi i utganspunkter i fra de mobilene du nevner i første posten, så ville jeg ha gått for Samsung Galaxy S III. Men om du fortsatt vil ha en knallbra mobil med MEGET bra kamera til en billigere penge, så har vi jo Samsung Galaxy S II. Det var merkelig, for jeg synes Iphone (også 4) har utrolig bra kamera! Det med lysinnstillinger vet jeg lite om, og jeg er ingen proff fotograf, men jeg synes ofte at fargene blir sånn som jeg vil ha dem på bilder tatt med Iphone. At du nevner Samsung Galaxy S2 som den med best kamera er enda merkeligere, for broren min har denne mobilen og er ikke spesielt fornøyd med kameraet. Bildene blir liksom så kalde i forhold til f.eks de som er tatt med en Iphone. Men det kan godt hende at det kan fikses i innstillinger, uten at jeg vet hvordan. Disse bildene er tatt med Samsung Galaxy S II'en jeg hadde, men ligger under Galaxy Note mappen min på Dropbox nå siden begge telefonene har samme kamera. http://dl.dropbox.co...%2020.39.44.jpg http://dl.dropbox.co...%2020.40.01.jpg http://dl.dropbox.co...%2014.36.53.jpg http://dl.dropbox.co...0813_152222.jpg http://dl.dropbox.co...0813_152353.jpg Jeg har til dags dato ikke sett noen bilder i fra iPhone 4S som er bedre enn disse bildene. Og et lite tips, finn noen bilder som er tatt med iPhone 4S som er tatt ute mens det er mye sol ute. Da får du se at bildene blir alt for lys (som ødelegger bildene en del) med at man ikke kan nedjustere lysstyrken. Endret 12. mai 2012 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå