Gå til innhold

Hvordan vil du helst se jenter gå kledd?


Anbefalte innlegg

Ja, ser hvor du vil. Tilbake til minmote.no...

 

Seriøst? Ung og sprek, festlige farger og når ble rosa BH gjennomtenkt?

 

Kjipt undertøy er win. Det betyr at det ikke var planlagt at noen skulle se det, som betyr at hun liker deg spesielt godt, og at hun ikke har for vane å la hele verden se undertøyet sitt. Det er faktisk noe jeg verdsetter hos ei jente.

Kjipt undertøy betyr at hun liker deg godt? Øhh...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ser hvor du vil. Tilbake til minmote.no...

 

Seriøst? Ung og sprek, festlige farger og når ble rosa BH gjennomtenkt?

 

Kjipt undertøy er win. Det betyr at det ikke var planlagt at noen skulle se det, som betyr at hun liker deg spesielt godt, og at hun ikke har for vane å la hele verden se undertøyet sitt. Det er faktisk noe jeg verdsetter hos ei jente.

Kjipt undertøy betyr at hun liker deg godt? Øhh...

 

Har du dysleksi, eller gidder du ikke å lese hva som står der?

Lenke til kommentar

Ja, ser hvor du vil. Tilbake til minmote.no...

 

Seriøst? Ung og sprek, festlige farger og når ble rosa BH gjennomtenkt?

 

Kjipt undertøy er win. Det betyr at det ikke var planlagt at noen skulle se det, som betyr at hun liker deg spesielt godt, og at hun ikke har for vane å la hele verden se undertøyet sitt. Det er faktisk noe jeg verdsetter hos ei jente.

Kjipt undertøy betyr at hun liker deg godt? Øhh...

 

Har du dysleksi, eller gidder du ikke å lese hva som står der?

Jo, jeg leste det jeg. Men det betyr jo ikke at hun liker deg godt fordi hun bruker kjipt undertøy. Det er vel heller motsatt.
Lenke til kommentar

Ja, ser hvor du vil. Tilbake til minmote.no...

 

Seriøst? Ung og sprek, festlige farger og når ble rosa BH gjennomtenkt?

 

Kjipt undertøy er win. Det betyr at det ikke var planlagt at noen skulle se det, som betyr at hun liker deg spesielt godt, og at hun ikke har for vane å la hele verden se undertøyet sitt. Det er faktisk noe jeg verdsetter hos ei jente.

For det første; farge på undertøy/sexy stuff, det har ingenting med å vise seg for hele verden å gjøre. Det går an å bruke sexy stuff for å være fin & føle seg sexy, men likevel bare holde det bare for kjæresten --- så det argumentet fungerer ikke..

 

For det andre;

Så du syns det er fint at jenta BARE bruker hvitt undertøy hele tida du da? Samme hvite BHene hele tida, dag ut og dag inn? Ingenting kjedelig med det?

Seriøst, det er bare gamle kjerringer som gjør det (hele tida altså)..

 

De som er yngre og som faktisk vil se fin ut, dem VARIERER litt. En dag hvit, en dag svart, en dag rosa, en dag rødt... det får også hvitt til å se fint & sexy ut siden det ikke blir hele tida, men heller varierende!

.. istedenfor at man tenker "oh, hvitt i dag også ja"...

 

Det er ingen bombe at vi menn tenner mer visuelt enn kvinner gjør (selv om dem også gjør det), og en av de visuelle tinga er undertøy. Ikke misforstå, hvitt er fint det også - men IKKE HELE TIDA. Varier, varier, varier.... ;):D

 

Et eksempel;

- man går ikke BARE med røde t-skjorter heller dag ut og dag inn, man varierer mellom rød/svart/hvit/grått/brunt osv osv..

... det samme gjelder også undertøy for dem som vil se LITT fin ut... :-)

 

Jo, jeg leste det jeg. Men det betyr jo ikke at hun liker deg godt fordi hun bruker kjipt undertøy. Det er vel heller motsatt.

Exactly. Liker hun deg godt vil hun vise seg fram på en så fin og sexy måte som mulig, for hun vil at hun skal være den eneste jenta du skal ville sikle etter og ingen annen (helst). Og hun vil vise at hun er fornøyd med seg selv og har selvtillit UTEN å ty til plastic fantastic dritt - DET er sexy & turnON det! :D

 

Dermed vil man være litt sexy og variere litt, hvitt/svart/rosa/rødt/blå...

.. akkurat som alle andre klær annet enn undertøy..

Endret av AnonymGutt91
Lenke til kommentar

Herregud for en tragisk vending dette forumet har tatt den siste tiden.

Du må da være litt enig i diskusjonen vår vel? :p

 

Farger er jo finere, mere sexy og sprekere enn .. ja.. bare hvitt som ALLE andre også bruker hele tida (nå snakker vi undertøy ja, med vanlige klær brukes jo farger ofte).

 

... Ikke misforstå altså, hvitt undertøy er fint det også men ikke HELE TIDA dag ut og dag inn som mange bruker... da blir det fort kjedelig altså! ... :nei2: Variasjon, en dag det og en dag det! :):D

Endret av AnonymGutt91
Lenke til kommentar

Hehe, enda en gutt som tør å si samme som meg angående jenters bruk av tubeBH/tubeBIKINI. Klemme flate og "presse ned" - NO GO! Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange unge jenter bruker dette nå til dags og og appåtil sier på deres blogger og slikt at det "er så fint å bruke om sommeren". Bullshit.. :nei2: :hmm:

 

Kjøp heller vanlige BHer (evnt. med pushup) i de samme flotte fargene som tubeBH har = WIN! :D

 

Lurer på om noen av de damene som hater dette har noensinne brukt de der kortbukse one piecene eller shorts/buksene som går opp under skuldrene deres. For den slags skulle faktisk vært forbudt! noe så motbydelig som den moten har jeg aldri sett! Samme gjelder "tube" bikiniene. Hvor ligger logikken i å klemme titsa flate ??? Hva ****!?!??

 

Source: http://mann.no.msn.com/kultur/kl%c3%a6r-damene-hater-at-du-g%c3%a5r-i#image=1

[/Quote]

WIN to this guy.

 

 

Jepp, har rett til å si min mening fullt ut.. :p;):D

 

EDIT:

Typo link..

Endret av AnonymGutt91
Lenke til kommentar

Synes at jneter er finest når de har på tettsittende klær som fremhever former. Tenker da spesielt på rumpa :) Ellers er for mye dilldall bare stygt og det meste som er mote for tiden er også ufattelig stygt..Jenter som er enkelt kledd er som regel de fineste, tenker da på tettsittende jeans og vanlig topp som kanskje går litt over rumpa :) Liker absolutt ikke jålete jenter..!

Lenke til kommentar

Kan du holde bh snakket i din egen tråd? Er ingen som er opptatt av å lese flere poster med gnål om farger på undertøy og fasong her.

 

Det er vel strengt tatt det tråden ber om, selv om undertøyet kanskje er litt mer intimt, så har det mye å si.

 

Og ja, denne tråden har en god del sexisme, men en lignende tråd hvor jenter prater om hvordan gutter burde gå kledd ville vært nøyaktig like sexistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...