Gå til innhold

Hvordan vil du helst se jenter gå kledd?


Anbefalte innlegg

Noen av oss jenter elsker å ta oss ut med siste mote. Noe som ganske ofte ser litt merkelig ut. Et godt eksempel er bloggeren Manrepeller, bloggnavnet taler vel for seg selv.

 

Så da lurer jeg på, hva er det dere egentlig vil se oss jenter gå med? Eller eventuelt, hater å se oss gå med.

Gjerne post bilder!

 

-Alice

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes jenter som er opptatt av mote ofte kler seg styggest av alle. Det kommer an på hvilken stil de har, men jeg sikter til sånne som skal ha så mange "spesielle" klær.

 

Punkt 1 på lista er stygge sko, alt for mange jenter er helt forelsket i helt forferdelige sko. Det KAN rett og slett ikke være fint. Jeg mener svære høyhelte sko med overdrevne detaljer, klarer ikke helt å forklare hva jeg mener. Uggs er et eksempel på stygge sko det også, men det er helt OK i forhold til de skoene jeg mener.

2. Neglelakk og lange negler. Ekstra minuspoeng for falske negler og/eller tegninger.

3. For mange smykker/øredobber etc. er sjeldent fint. Ekstra minuspoeng hvis de er store og/eller ser ut som plastikk.

4. Klær med rart, "moteriktig" snitt. For eksempel jakker som bare dekker øverste del av overkroppen.

5. Flashy farger og mønstre som utgjør mesteparten av bekledningen og ikke detaljer, æsj.

 

For å oppsummere denne listen er det viktig at jeg ikke mener at alt her er ubrukelig, men jo lenger opp det er, jo verre. Det meste kan kombineres på en bra måte.

 

Grunnleggende synes jeg at jenter ser finest ut med en klassisk stil, det er helheten i stilen som teller. Jo mindre falsk hun og klærne ser ut, jo bedre. Sminken burde gjøre at hun ser finere ut, ikke annerledes. Hårfargen burde se naturlig ut, og smykker burde det være minimum av. Sånn at ikke noe stikker ut og ser rart ut.

Selv om jeg synes det, er jeg glad for at ikke alle jenter har samme stil, for det ville vært kjedelig.

Endret av Von Apen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

haha. Det er ganske mange gutter på denne jorden, og ingen av dem har lik smak! Hurra for det :D Tenker at guttene liker best at selvtilliten er bra?(Men heller ikke en selvtillit som sier "Jeg er bedre enn deg og er best!") Det vil si at vi burde gå med akkuratt det vi selv liker og føler oss komfortabel med! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...