AliceecilA Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Hei! Jeg har bursdag i Juli og skal ha Alice in wonderland tema hvor jeg skal være Alice. Det er tidlig, men jeg har startet å planlegge kostyme.. Jeg ønsker ikke å ha det klassiske kostyme til Alice, men heller gjøre noe som er litt mer high fashion, eller bare veldig kreativt. Er det noen med noen bra ideer? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2012 Alice ser jo sånn her ut: Ser virkelig ikke hvordan din illustrasjon kan likne noe overhode. Sånn bort i fra at de begge er jenter. 2 Lenke til kommentar
AliceecilA Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Noe sånt? Dette var vel ikke så high fashion men mer trashy. Jeg ser at håret og hårbondet er likt, men resten har ikke så mye med alice å gjøre. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg regner med du kjenner til Tim Burton's Alice In Wonderland fra 2010? Er mer haute couture tolkning av Alice kjenner jeg ikke til. Noen av kjolene er jo bare helt fantastiske! Her kan du finne to Alice kostymer og tre helt fantastiske Queen of Hearts. Jeg har handlet fra dem før. Kvaliteten matcher prisen, holdbarheten er litt dårlig, men det meste ser bra ut. Men du er kanskje mer interessert i å lage et selv? Lenke til kommentar
AliceecilA Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2012 Nja, det er vel egentlig dette jeg mener er disse sexy playboy kostymene jeg ikke har så lyst på. Jeg tenker mer som Gwen Stefani`s tolkning av alice in wonderland. MEN jeg har fått min yndligsdesigner til å designe kjolen min for meg! Har ikke fått skissene enda, men gleder rompa av meg!!! Blir en dyr kjole, men det er definetivt verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå