OP1947 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg flytter til Texas til høsten og skal bo der i 2 år. Jeg har planer om å kjøpe Samsung Galaxy S3. Bør jeg kjøpe den uten abonnement i Norge eller kjøpe den i Texas med abonnement? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ikke glem at USA har helt andre modeller enn det som er vanlig i Europa, og jeg vet ikke om S3 engang vil bli en hit i USA. Det som er sikkert er at du kan finne minst like gode telefoner, også med støtte for amerikansk LTE/4G, for en bedre pris enn S3 i Norge. Personlig ville valgt meg ut en telefon der nede. Lenke til kommentar
OP1947 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Ikke glem at USA har helt andre modeller enn det som er vanlig i Europa, og jeg vet ikke om S3 engang vil bli en hit i USA. Det som er sikkert er at du kan finne minst like gode telefoner, også med støtte for amerikansk LTE/4G, for en bedre pris enn S3 i Norge. Personlig ville valgt meg ut en telefon der nede. Det har du rett i ja. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå