ducttapekid Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei! Har en lærer i matte, naturfag og engelsk og i tillegg har jeg henne som kontaktlærer. Men som jeg vil klage på av mangfoldige grunner, men vet bare ikke hvordan jeg skall gå fram med saken. Jeg går i niende og er snart ferdig med andre året med denne læreren. Allerede på den første skoledagen fikk de fleste et dårlig inntrykk av læreren vår. På tross av jeg har opplevd at læreren ofte har vært: frekk, uhøflig, lyving til elevers foreldre, og til og med å blitt slått av henne og i tilleg en hel list med andre ting som ville tatt for lang tid å gå gjennom, Til tross for alt dette så er det største problemet att de fleste i klassen kan engelsk bedre enn henne og att hun omtrent ikke kan noe i engelsk. Om ikke att det med engelsken var ille nok , så er det et større problem i matten. I 7 klasse gjorde jeg det godt i matte og fikk gode resultater på prøver og slikt(selv om jeg hadde en veldig flink lærer da). Med denne læreren har jeg blitt ganske dårlig i matte og lært mer av en hjelpelærer som vi har hatt i mattetimene. Til matte tentamenen som vi hadde i vår, fikk både jeg og de fleste i klassen merke att det var mange oppgaver som vi ikke kunne svare på, siden vi aldri hadde fått lært det av læreren vår. Det siste problemet er att hun veldig ofte slurver med retting av prøver og framføringer og har i den grunn har mest sannsynelig mange kunne fått bedre snitt. Som sagt lurer jeg på hvordan folk som har opplevd lignende situasjoner har gått fram. På forhånd takk,(btw beklager skrivefeil ) Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Vel hvis hun slår dere så har du en sak til å få henne til å bli kasta med huet og rævva ut av skolen. Endret 12. mai 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Er alltid en vanskelig situasjon det der, i niende følte hvertfall jeg at mine meninger og argumenter ikke ble så veldig troverdig tatt opp. Jeg tror derfor du skal skrive et SAKLIG brev til skolen, hvor du begrunner klagen og hva som er galt. Så får du klassekamerater til å signere om dem er enig i det du har skrevet og leverer dette til rektor. Man er sterkere om man er flere og holder seg saklig Kommer ingen vei med "skitkasting" edit: Dette med slag, uansett hvor hardt hun slår eller ikke, "klapser", så er dette lovbrudd og slag etter loven Innført i... 2009 eller noe sånt:) Endret 12. mai 2012 av Mephisto- Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Da har du skulle møtt min tysklærer, hoho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå