Skovskyn Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Hei. Jeg har arbeidet i jobben i fjoråret og til dags dato. Feriepengene mine fra i fjor får jeg 20. juni. Det jeg er usikker på er når jeg får feriepengene som jeg har opparbeidet i år. Jeg slutter i jobben til sommeren fordi jeg skal studere til høsten. Så får jeg feriepengene fra i år når jeg slutter i arbeidet, eller til neste sommer? Mvh Endret 12. mai 2012 av Skovskyn Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Når du slutter kan du be om å få feriepengene med en gang. Det skal ikke være noe problem Feriepengene kan utbetales når som helst. Lenke til kommentar
Skovskyn Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg fant ut av det. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja, men du blir trukket skatt av de feriepengene du har jobbet inn i år når du slutter i jobben. Ikke at det har noe å si, ettersom feriepengene uansett er skattepliktige, men som regel blir utbetalt uten å skatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå