BFG-Hungbunny Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er ikke disse kabinettene man trenger. Altså langt over halvparten av kabinettene dere anbefaler her har ekstreme minuser som din jevne PC bygger ville blitt frustrert over. Mange av disse sier dere jo faktisk selv er direkte dårlige. Forvirra... Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Noen som har kjøpt carbide 400D på helgetilbud da? 298kr... P182 var liksom for varm til å game bf3 med... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg savner mer kabinetter for de som ikke vil ha Posegott skruing (Peugeot, åpne panseret og prøv å bytte noe der, er trangt og jævlig) og her var det få kandidater i stor størrelse dessverre. Smått er greit for små PC'er, men til min vanlige maskin som går 24/7 vil jeg ha plass så jeg kommer til og får byttet delene når de ryker rundt den magiske 2 års grensa. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Noen her som har testet fractal arc mini? Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Fractal Design R3 burde få minus fordi luftingen i toppen ikke er tilpasset 240-radiatorer. Jeg har dette kab'et og det irriterer meg grenseløst (og at de medfølgende viftene er av litt laber kvalitet og burde byttes). Ellers et greit kabinett. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Pitstop er vel egentlig ment for å teste oppsett uten å rote rundt i en kasse, ikke for å bruke som et hverdagskabinett. Noen som har kjøpt carbide 400D på helgetilbud da? 298kr... P182 var liksom for varm til å game bf3 med... Slo til på denne. kr 359,- på pickup-point for 400D er fint. Edit: Lurer på hvorfor de selger et årgammelt kabinett til en så lav pris. Er det noe de vil bli kvitt av en eller annen grunn? Endret 12. mai 2012 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Pitstop er vel egentlig ment for å teste oppsett uten å rote rundt i en kasse, ikke for å bruke som et hverdagskabinett. Noen som har kjøpt carbide 400D på helgetilbud da? 298kr... P182 var liksom for varm til å game bf3 med... Slo til på denne. kr 359,- på pickup-point for 400D er fint. Edit: Lurer på hvorfor de selger et årgammelt kabinett til en så lav pris. Er det noe de vil bli kvitt av en eller annen grunn? De trenger sikkert lagerplass til de nye produktene som kommer om våren, de hadde over 80 kabinetter av den typen når jeg bestilte, og det tar jo litt plass... Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja ja, bare greit for oss. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kudos til Tøgard for en oppfinnsom og spennende skrivemåte. Er uenig i noen av valgene, og skulle helst sett at mini-ITX av den skikkelig minimalistiske typen ble inkludert, men dette var en skikkelig positiv overraskelse fra HW-nettverket! 4 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Trist det er så dårlig ujtvalg av ITX-kab. med mer enn 60 W adapter... Lenke til kommentar
Obit Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det som kan nevnes som negativt med Corsair 500R er at det ikke er støvfilter i sidedøren, noe som gjør at man må åpne kassa og fjerne støv med jevne mellomrom. Finnes imidlertid løsninger for å få støvfilter på plass, bestilte selv på http://www.demcifilter.com/ tilsendt fra sør afrika for 180,-. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Finnes imidlertid løsninger for å få støvfilter på plass<...> Strømpebukse + gaffateip... 1 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Rart at dere ikke har tatt med fractial design XL ...Støydempet...stillegående...veldig god plass...kjempefornøyd med med min xl. Endret 12. mai 2012 av dopus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg forguder Fractal Design R3. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg forguder Fractal Design R3. Anbefales på det sterkeste. Eg nekter å anbefale kabinettet slik eg fekk det; grommetså faller jo ut som fluer, og 8pin kabelen er grusomt irriterende å styre med. I tillegg er mekanismen for monteringen av sidepanelene veldig skjør og panelene i seg sjølv bøyer litt lett... Det er fint kabinett antar eg for erfarne byggere som ikkje stripper og bygger opp igjen riggen ofte, men eg gjør sistnevnte mykje, og då er det kabinettet forferdelig plagsomt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg forguder Fractal Design R3. Anbefales på det sterkeste. Eg nekter å anbefale kabinettet slik eg fekk det; grommetså faller jo ut som fluer, og 8pin kabelen er grusomt irriterende å styre med. I tillegg er mekanismen for monteringen av sidepanelene veldig skjør og panelene i seg sjølv bøyer litt lett... Det er fint kabinett antar eg for erfarne byggere som ikkje stripper og bygger opp igjen riggen ofte, men eg gjør sistnevnte mykje, og då er det kabinettet forferdelig plagsomt. 8pin kabelen? Er det kabinettet sin feil? Jeg har ikke samme erfaring som deg, selv om jeg også er ivrig til å rote inni kabinettet, men jeg skal ikke påstå at du lyver. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) 8pin kabelen? Er det kabinettet sin feil? Når øvre kant av kabinettets panel-montering står i veien for at 8-pin kabelen skal kunne føres gjennom øvre grommet komfortabelt meiner eg det ja. -.- Det går jo absolutt, men det er fleire måter dei kunne utført dette mykje bedre imo. Endret 13. mai 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Synes det var en bra artikkel. Men som alle andre savnes det litt, TJ11 f.eks. 800D var jo kongen blandt kabinett en lang stund, HAF X ble nevnt i kommentarfeltet. Synes også det er litt morro å lese om folk som (virker som de ikke har personlig erfaring, men likevel) mener at de har rett, deres kabinett passer alle "bestest" av alle kabinetter i verden. Hadde det vært sånn ville man vel bare hatt ett kabinett på markedet, og det hadde rett og slett hett "Kabinettet" Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Savner Antec P280 på denne listen. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg er ikke fornøyd med Fractal Design Define R2. Må være tidenes dårligste løsning for å fjerne støv fra støvfilteret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå