cnil Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Gruppa Evanescence har herjet med sangen sin i lange tider, og jeg lurer i den anledning på hvordan man skal uttale dette merkverdige ordet (Evanescence) og hva det betyr (Evanescence)... Jeg har hørt mye rart fra mange rare, så trenger hjelp fra alle de altvitende på forumet :wink: Jeg uttaler det (kan ikke lydskrift, så tar det på denne måten): Evannesenns.. lett å forstå? Kom med deres forslag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 To dissipate or disappear like vapor. [Latin vnscere, to vanish : -, ex-, ex- + vnscere, to disappear (from vnus, empty.] n : the property of lasting for a very short time dictionary.com er finfine greier, gitt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 [Evannsesensenenensenenesnenens] eller noe. :/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 [Evvanæssæns] Understrek er der du legger trykket... Stygg sang btw... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 [Evannesenns] sier jeg.. tror jeg... :-? uansett lei av sangen! hørt den i hele sommer... :x Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Skjønner ikke hva hypen rundt det bandet og den sangen bygger på jeg. Er ikke noe spessielt bra uansett. Synes det er litt mye commerst hvis man kan si det. Hører MYE heller på: Everclear og Paradise lost Nå fikk dere noen GODE anbefalinger her.. Bruk dem vell Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 jeg tror at det er Evanèsence med trykket på med siste e-en i evane Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kanskje ikke akkurat den sangen er så bra, men jeg har hele albumet og mye er ganske vakkert Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kanskje ikke akkurat den sangen er så bra, men jeg har hele albumet og mye er ganske vakkert ¨ Tviler sterkt - ingenting av new metal er bra .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Mens vi snakker om musikk: Borknagar Billy Idol Cardigans Dimmu Borgir Theatre Of Tragedy THe kovenant Twisted siste U2 Van halen Mcdolly. (www.mp3.com/mcdolly) Kommet 15min med bil herifra http://home.no.net/svaking/Wank/musikk/ Mike Oldfield Gamle offspring album (The offspring og Ignition og kanskje smash) Resten etter der har bare blitt dårligere og dårligere Metallica Nightwish. (Greit nok ,men man kan bli litt lei det etter hvert) Rhapsody (Samme sjanger som Nightwish ,men disse kom på markedet tidligere og kommer ifra Italia. Bedre? Tja.. Pain of salvation Pantera Paradise lost (fyf,en så gode de er!) REM Santana Scorpions Sonata (greie nok ,men finnes mye bedre) Stratovarius (bedre en sonata og rimelig gode) In flames Dire Straits Mark knophfler AFI Alice cooper Brian Adams <-- IKKE BRYAN ADAMS! Han her lager mye bedre musikk Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 å ja? skal jeg også skrive alle jeg liker? ... det blir en lang liste... Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ahhh... er lei bring me to life... ikke plag oss lenger!!! jævla liste-goth... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Mens vi snakker om musikk:*ramse opp mange band* mye bra musikk der ja,, men også en del heller labert materiale.. jaja, du har i hvert fall forandra smak siden ungdomsskolen.. stå på PS: vet at denne posten var off-topic som bare ******! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Evanescence suger .. ikke bare spiller de musikk alle er lei av (14iss-rock) men også vises den forpulte reklame minst 2 ganger hver reklamepause på tv2, tv3 og tvnorge blir lei .. er mer lei de enn alle de forpulte Cøntry reklamene .. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vel for Kebab boY er jo alt fjortiss :o Ordet begynner å bli utbrukt :-? Uansett..: [Evanessns] ? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Brian Adams <-- IKKE BRYAN ADAMS! Han her lager mye bedre musikk Hvem i heite er Brian Adams? Jeg hører mye på Ryan Adams, og litt på Bryan Adams (sang summer of '69 på karaokebar i fylla på mandag, faktisk). Men Brian Adams kjenner jeg ikke til i det hele tatt. Ettersom han lager mye bedre musikk, kan du da greie ut litt? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Evanescence suger ..ikke bare spiller de musikk alle er lei av (14iss-rock) men også vises den forpulte reklame minst 2 ganger hver reklamepause på tv2, tv3 og tvnorge blir lei .. er mer lei de enn alle de forpulte Cøntry reklamene .. Du har forstått det. Evanescense suger. Og alle de reklamene med den samme stygge sangen 50 ganger om dagen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 for dere som ikke vet så er 50 ganger dagen .. mer presis 1 time på en av kanalene! Lenke til kommentar
stout Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg tror at det er Evanèsence med trykket på med siste e-en i evane Da høres det ut som Evanessence Jeg har mer tro på Evanescence Men det er meg.. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg mener at det er evanescense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå