Orfeus Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Er det noen som vet om det finnes gratis programvare for å lage websider som er god? Hvis det ikke finnes noe som er gratis og godt, - er det noen som har noe tips til et billig program som er godt? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja det vet jeg om. Det finnes forøvrig mange gode gratisprogram der ute. For eksempel Notepad++. Når det kommer til å lage gode web-sider så er det heller utvikleren det står på enn programvaren som brukes for å lage siden. Ser man bort fra ferdige maler, så hjelper det ikke særlig med et dyrt program dersom ikke den som lager nettsiden har sans for orden og estetikk. Lenke til kommentar
Orfeus Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Ja det vet jeg om. Det finnes forøvrig mange gode gratisprogram der ute. For eksempel Notepad++. Når det kommer til å lage gode web-sider så er det heller utvikleren det står på enn programvaren som brukes for å lage siden. Ser man bort fra ferdige maler, så hjelper det ikke særlig med et dyrt program dersom ikke den som lager nettsiden har sans for orden og estetikk. Beklager at jeg kommer tilbake til det så lang tid etter, men: Tusen takk for et godt tips! Orfeus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå