Gå til innhold

Trenger objektiv mening på vokal (sanglærer er stort +)

Eloquent

Anbefalte innlegg

Hei, har i det siste gått veldig inn for å bli en flink vokalist. Har jobbet ekstremt mye med vokalkontroll og har sett diverse youtube-videoer på hvordan alt fungerer, så jeg kan en del av fagordene.

For meg høres det greit ut når jeg tar opp synginga mi, men det er noe som er feil som jeg ikke helt kan sette fingeren på. Jeg selv mener at jeg er on-pitch, har bra vibrato, synger fra diaphragm og jeg anstrenger ikke musklene i halsen når jeg synger. Jeg begynner å lure på om det rett og slett er selve stemmen det er noe galt med, så det er derfor jeg trenger en 100% objektiv mening fra noen som ikke er redd for å si det de mener, men samtidig ikke trør meg helt ned i grusen. Konstruktiv kritikk er det jeg ønsker, med andre ord.

Jeg kan sende klipp på e-mail, evt. laste opp her om det ønskes. Ønsker helst noen med musikkerfaring, aller helst noen som studerer/har studert vokalkunsten, i.e. sanglærer, men hvem som helst som mener de har et godt øre for musikk er hjertelig velkommen til å hjelpe til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...