saschagabor Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg er litt på jakt etter trådløs mus til min Dell X300 som er på vei.. Har en Logitech MX700 på stasjonæren, og er kjempefornøyd med den. MEN... som på de fleste trådløse mus, er det en egen sender/mottaker til denne... Veldig lite aktuelt på en bærbar.. Plutselig husket jeg at jeg hadde sett en Microsoft mus med Bluetooth.. sjekket nettopp denne ut, men fant ut at den KUN virket med XP (SP1 only) :o sykaste! Vet Logitech har en Bluetooth "mus", men ikke heilt typen for meg. En Presenter sak. Non flere Bluetooth mus på markedet verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
pearlj Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Labtec Mini Wireless Optical Mouse er en meget smart sak. Vet ikke helt hvor den er billigst. http://www.labtec.com/index.cfm?page=gear/...01&languageid=1 med sender som festes under musen når den ikke er i bruk. (usb ved bruk) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 definitivt en søt liten sak og faktisk et ganske greit alternativ til Bluetooth mus Takker og bukker! (kom gjerne med flere forslag, har ikke kjøpt musa enda) fant den hvertfall på www.psdata.no Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Targus har en fin en, det er ikke "blåtann", men grei nok. Så den på Elkjøp her om dagen til 2-300 kr. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Ikke helt like portabel den saken der, men allikevel ganske grei mus... grei pris på de òg. Men er litt skuffet over at det lages litt få Bluetooth mus... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Labtec- musa er i bruk der jeg jobber, og den fungerer aldeles glimrende. Kan absolutt anbefales. Den eneste jeg kan tenke meg er en svakhet, er at antenna kan knekkes av hvis du er uforsiktig. Musa er testet , http://www.itavisen.no/art/1300317.html Lenke til kommentar
caza Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Labtec optical mini mouse er absolutt å anbefale. Bruker min nå. Genial liten sak. Kjøpte min på www.mpx.no kostet kr 267,- Helt enkel mus med 2 knapper og scroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå