V. Haugen Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Premier League blir avgjort på søndag, og med Live Score Addicts får du med deg det viktigste. Følg fotballrunden med denne appen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 til Android også?? Jeg fant ingenting i Play Store, så det virker ikke sånn. Til Android har du FotMob som fungerer utmerket :-) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Når skal dem lære: Hvorfor bare gi ut til iOS når flest sitter på en Android? 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 leste faktisk "følge fotballfruen" oh boy..i need to rethink my lfie 3 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kritikkverdig "journalistikk" herifra, nok en gang. Er det en app som bare eplenekene kan laste ned, så må det komme tydelig fram. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Sendte mail til utviklerne og dem kunne bekrefte at det jobbes med en Android versjon, men ingen dato for utgivelse enda. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hva med å inkludere teksten "kun til iOS"? Om ikke akkurat i overskriften, så i ingressen, i det minste.. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hva med å inkludere teksten "kun til iOS"? Om ikke akkurat i overskriften, så i ingressen, i det minste.. Takk for tilbakemelding - jeg har nå presisert at det er en iPhone-app i ingressen. :-) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bruker TV2 sin jeg, fungerer utmerket. - Kan huke av kamper hvor du vil ha varsler - Referat - Lagoppstillinger - Livetabell ++++++ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Bumber denne. Har nå vært betatester for denne appen i snart 2 måneder. I dag lanserte de RC1. Appen fungerer like bra som på iPhone i mine øyne. Og jeg elsker denne appen. Den har fin sortering for kamper og varslinger er veldig bra. Om det er ønskelig kan jeg sikkert laste opp .apk fila om ønskelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg