Taggart Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Så alt jeg trenger å gjøre for å unngå å "vinne" denne mobilen er altså å ikke svare på spørsmålene? Ikke trykke på linken, ikke krysse av ett eller annet? Vil bare være på den sikre siden slik at jeg ikke ender opp med denne greia... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Så alt jeg trenger å gjøre for å unngå å "vinne" denne mobilen er altså å ikke svare på spørsmålene? Ikke trykke på linken, ikke krysse av ett eller annet? Vil bare være på den sikre siden slik at jeg ikke ender opp med denne greia... Stakkars. 3 Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har en n97 som trenger utskiftning. Denne er en god kandidat. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg har enda tilgode å vinne en konkurranse her. Tviler på det blir bedre denne gangen Lenke til kommentar
Alina24 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg håper jeg kan vinne denne mobilen, har vært kjempe glad i samsung modeller, men har aldri hatt råd å kjøpe en(( Den var ganske fin, stillig og med gode egenskaper!! Lenke til kommentar
Grasli Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Håper jeg blir den som vinner dette, har lenge hatt lyst på en (først 2ern, men så har jeg ventet på 3ern her). Har aldri hatt en smarttelefon før heller så kanskje på tide nå.. :-) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Synes jeg fortjener denne siden City vant seriegull Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Da fortjener ikke jeg den, siden United tapte.... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Stygg.. men wow for et system. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kan ikke folk bare slutte med å klage over at de bør vinne fordi: A) De har tidenes eldste mobil, trolig den modellen hvor du har batteriet i ryggsekken B) De er så ekstremt fattige at de ikke har råd til ny mobil (sitter trolig på et bibliotek på en offentlig pc og skriver inn på forumet) C) De har aldri vunnet en eneste konkurranse i hele sitt liv D) De har nettopp mistet/ødelagt/fått frastjålet sin telefon på en måte som hadde skapt førsteside på VG 3 Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kan ikke folk bare slutte med å klage over at de bør vinne fordi: A) De har tidenes eldste mobil, trolig den modellen hvor du har batteriet i ryggsekken B) De er så ekstremt fattige at de ikke har råd til ny mobil (sitter trolig på et bibliotek på en offentlig pc og skriver inn på forumet) C) De har aldri vunnet en eneste konkurranse i hele sitt liv D) De har nettopp mistet/ødelagt/fått frastjålet sin telefon på en måte som hadde skapt førsteside på VG Men hva er poenget med denne tråden da? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kan ikke folk bare slutte med å klage over at de bør vinne fordi: A) De har tidenes eldste mobil, trolig den modellen hvor du har batteriet i ryggsekken B) De er så ekstremt fattige at de ikke har råd til ny mobil (sitter trolig på et bibliotek på en offentlig pc og skriver inn på forumet) C) De har aldri vunnet en eneste konkurranse i hele sitt liv D) De har nettopp mistet/ødelagt/fått frastjålet sin telefon på en måte som hadde skapt førsteside på VG + 1 Helt meningsløst. Lenke til kommentar
Potetjenta Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) På slike konkurranser er det gudsjammerlig mye syting! Så jeg vil bare fortelle at jeg har hatt samme mobilmerke (Nokia) og mobilnr siden 1996. Altså i 16 år! Jeg synes at jeg har hvert flink og fortjener nå å utvide min "mobil-horisont" til nytt merke! Men jeg lover å beholde nr i enda noen år! Hihi! <3 Endret 13. mai 2012 av Potetjenta Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg er glad i min kjære S2. Men hadde ikke gjort noe og vunnet en S3! Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg kan si at jeg har en Samsung Galaxy Nexus som er kjøpt for en måned sia, og fremdeles ha like stor sjanse til å vinne som de "fattige", sytende personene som "aldri" har vunnet en konkurranse i hele sitt liv, med sine "urgamle" telefoner som "ødelagt" og "frastjålet". Dette er fordi Mediahuset Tek mest sannsynlig lager et Excel-dokument med alle som har deltatt i konkurransen hvor hver person har fått et tall (f.eks 1 - 1000). Så går de inn på random.org og skriver inn tallet 1 i den ene ruta, og f.eks 1000 i den andre. Da vil de få opp et tilfeldig tall (f.eks 214) og så finner de det tallet i Excel-dokumentet, som da blir vinneren. Lenke til kommentar
5nacks Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Konkurransen avsluttes på mandag 14. mai. Jeg har bursdag i dag, hadde vært en flott bursdagsgave =D Lenke til kommentar
TSport Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fin mobil. Håper vinneren kan selv velge farge. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 På tide med litt flaks igjen..! Særdeles godt tidspunkt i såfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg