Slettet--- Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei, vurderer og selge pc'en min og lurer sånn ca på hva jeg kan få for den Specs: Skjerm: BenQ 23,6" XL2410T Perfekt Stand. Keyboard: Logitech G19 Veldig bra stand, en ripe på lcd skjerm. Mus: Qpad 5K Perfekt stand. Musematte: Kan få med 2 stk, en komplett.no steelseries og en Zowie ett eller annnet. Kabinett: NZXT Phantom Hvit, med noen klistremerker på, kan tas av. PSU: Cooler master silent pro gold 800W Perfekt stand. Harddisk 1: Western digital caviar black 2TB Perfekt stand. Harddisk 2: OCZ Agility 3 120GB Perfekt stand. Hovedkort: ASUS Maximus IV Extreme-Z socket 1155 CPU: Intel i7 2600k, Aldri overklokket og det er sant har rett og slett ikke hatt bruk for det! CPU kjøler: Corsair H100. RAM: Corsair Vengeance 4x4GB 1600mhz CL9 Skjemkort: Sapphire radeon HD 7970 med Arctic Accelero Xtreme GPU kjøler, UTROLIG bra, med viftene på 100% hører du dem såvidt og kjøler massivt! Headset: G35, bra stand, er litt bøyd i kanten på USB'en men ingenting som stopper det fra å virker eller ødelegger noe. CD/DVD brenner: Sony optiarc DVD+RW Burner Følger også med en haug av ekstra skruer,kabler, vifter osv + Nvidia 3D vision briller som går sammen med skjermen. Totalt over 20k i nypris. Hvis dere vil ha bilder osv si ifra Eller hvis jeg mangler noe. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Tilsvarende PC på Ivy-platformen koster under 15000 ny, så jeg ville sagt 11-12000~ med tanke på at det følger med skjerm + litt dill dall som ingen egentlig ønsker å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå