dan83 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 hei, kan verken se, sende meldinger eller se hvem som er online på facebook nå, så lurer på om det er noe galt med nettverket mitt som gjør at face ikke funker som det skal? Fungerte fint 2 dager tilbake, men de 2 siste dagene så har det vært slik, Dritt lei!! Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 hei, kan verken se, sende meldinger eller se hvem som er online på facebook nå, så lurer på om det er noe galt med nettverket mitt som gjør at face ikke funker som det skal? Fungerte fint 2 dager tilbake, men de 2 siste dagene så har det vært slik, Dritt lei!! Facebook funker fint her. Prøv å bruk det i en annen browser, hjelper ikke det så restart routeren, hjelper heller ikke det reinstaller routeren til fabrikkny og se da. Kan også være brannmuren som blokkerer tilgangen, evt ett anti-virus. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Samme her trådstarter. Firefox. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Samme her trådstarter. Firefox. du har samme problemene som meg mener du? Bruker opera og har aldri hatt problmer før nå. Har også prøvd å restarte routern Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Mtp at jeg ikke leste problemet ditt trådstarter så kan jeg nå også informere om at jeg har hatt venner som har hatt samme problem før, og at det til slutt gikk over. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 ok, hadde samme problemet i hele går også jeg da! Veldig irriterende, for er litt avhengig av å få sent noen meldinger :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå