seie Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei, Jeg har ett problem med nettverket eller en datamaskin er veldig usikker. Jeg har ett nettverk med(Zyxel P-2602HWT-F3): - 1Trådløs Printer (står i dvalemodus) - 3 Datamaskiner (2 i drift) - 1 mobil (i drift) Problemet mitt er: Kvar gang den eine datamaskinen starter opp fra "dvalemodues". Så kaster den meg utav internette i sånn 1-5 sekunder (PING: 15000) Noen som har hatt det problemt før? så setter eg pris på hjelpen -Seie Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Sett opp Wireshark eller en annen packet sniffer for å se hva den datamaskinen som starter opp gjør for noe. Hvilke pakker den sender og hvor den sender dem og liknende. Lenke til kommentar
seie Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Sett opp Wireshark eller en annen packet sniffer for å se hva den datamaskinen som starter opp gjør for noe. Hvilke pakker den sender og hvor den sender dem og liknende. Okei takk Jeg skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå