Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kjøpte ny SSD - Nettverksproblemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt en Samsung SSD 128GB. Dette er ikke så viktig, men det som jeg har gjort er å installere win7 på denne SSD'en. Har 1 harddisk far før av der jeg har tenkt til å oppbevare alle andre programmer for å holde C disken reletivt ren.

Etter research finner jeg ikke en nettverksdriver som jeg trenger for å få internett. Jeg skulle restarte PCen og trykke DEL for å endre boot priority, men istedet kom jeg inn på ASUS Express Gate. Jeg har aldri brukt/sett dette programmet, men det er altså grunnen til at jeg har internett for øyeblikket.

Hvilke drivere trenger jeg for at pcen skal funke som vanlig igjen? (Nvidia, Geforce, nettverk osv..)

Trodde det bare var å slippe over programmer fra den gamle harddisken til SSDen (i programfiler) men tydeligvis har dette gått dårlig.

Håper på kjapt svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De eneste CDene jeg fant var:

- M4A87TD SERIES: AMD 807/SB850 Chipset Support DVD Rev.551.03 (Er hovedkortet, men ser ikke noe info om driver)

- ASUS VGA Driver &Manual

- Dell: Drivers and documentations

Endret av Hårek
Unødig sitering
Lenke til kommentar

Ut i fra det du opplyser ville jeg installert både cd 1 og 3 og deretter sett hva som skjedde. Hvis det ikke løser seg, må du opplyse mer om hva slags maskin og OS du bruker.

Endret av L4r5
unødvendig sitering
Lenke til kommentar

Merkelig nok så hadde jeg ikke lest ordentlig på en av diskene. Du hadde rett med hovedkort-Cden! Tusen takk for hjelpen. Og for raskt svar :) Nå har jeg lasta ned Chrome (du kan jo tenke deg hvorfor :p )

Endret av wergz
Lenke til kommentar

Merkelig nok så hadde jeg ikke lest ordentlig på en av diskene. Du hadde rett med hovedkort-Cden! Tusen takk for hjelpen. Og for raskt svar :) Nå har jeg lasta ned Chrome (du kan jo tenke deg hvorfor :p )

Bare hyggelig. Altid morsomt når ting løser seg. :) Selv er jeg Opera-fantast og trives veeldig godt med det. Lykke til videre! :green:

Lenke til kommentar

Bare hyggelig. Altid morsomt når ting løser seg. :) Selv er jeg Opera-fantast og trives veeldig godt med det. Lykke til videre! :green:

Takk for det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...