netrom1 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har nettopp fått meg ny laptop (Dell Inspirion 8500). Når jeg er på internett med den er det akkurat som om det den "henger" seg i ca 1. min el. mindre og alle programmene stopper (putty, mirc, IE, osv). Noen ganger får jeg ping timeout på irc mens jeg logger meg av og på av MSN noe helt vanvittig (uten at jeg selv er klar over det). Har en stasjonær PC på denne linjen, og det har aldri vært noe problem før. Noen som har vært borti noe lignende, eller vet hva det kan være? Som en liten bonus så ser alle bilder, både i IE og i Windows XP, litt ufokursert ut (blurret?). Jeg har oppløsning på 1680x1050 og fargekvaliteten på høyeste (32 biter) og har heller ikke gjort noen forrandringer i IE. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du har den integrerte firwallen i XP aktivert ville jeg prøvd å deaktivere den og heller installert en skikkelig firewall (ZoneAlarm, Norton's). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå