Caliber Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Hei. Etter å ha bygget på maskinen min i 4 timer fant jeg nettopp ut at crossfire-kabelen(e) som fulgte med mine grafikkort er for korte. Med hovedkortet fulgte det bare med sli-bro. Noen som har en slik liggende på 7.5cm + eller vet hvor jeg kan skaffe det? Holder til i oslo området. Hadde vært evig takknemlig og betaler selvfølgelig for den. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586924 10.7 cm Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Takker, utrolig bittert at dette ikke fulgte med, du kjenner ikke til noen utsalgssteder jeg kan få tak i dette i morgen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Hvilket hovedkort har du som krever så stor avstand mellom kortene? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Det er et asus p8p67 ws, er virkelig skuffa over at asus legger ved to sli kabler i ulik lengde, men ingen cf... Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Digital Impuls i Møllergata har også en CFX bro på 107mm i nettbutikken, så da er det vel rimelig å anta at den fysiske butikken også har et eksemplar. Det er jo bare å ringe i morgen for å høre. -Deluze Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Fant den samme selv nå ja, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har 5 stk jeg ikke bruker en gang. Med alle Radeon HD kortene jeg har kjøpt, så har det alltid fulgt med disse 10+ cm lange CF-broene. Hvilket kort er det du har som kom med så liten bro? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Det er snakk om 2stk 6970 kort fra henholdsvis asus og powercolor, begge kom med en bro med 5cm mellom kontaktene. Kunne du målt en av dine og se hvor langt det er mellom selve sporene i kontakten? Er dette jeg har målt til 7,5cm her hos meg Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Målte to, jeg tok visst litt hardt i med 10+ cm. De er rundt 8.5 cm mellom kontaktene. Men 5 cm var lite, det rekker vel akkurat ovet et mellomrom med en ledig slot? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) ikkesant, håpløst. Jeg må tross alt hoppe over 3 slots for å få utnyttet 16x-portene mine, derav lengden. Du holder ikke tilfeldigvis til i Oslo hvis du er lysten på å å kvitte deg med en? Endret 11. mai 2012 av Caliber Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 ikkesant, håpløst. Jeg må tross alt hoppe over 3 slots for å få utnyttet 16x-portene mine, derav lengden. Du holder ikke tilfeldigvis til i Oslo hvis du er lysten på å å kvitte deg med en? Dessverre på motsatt side av landet. Vi får håpe Deluzes forslag kan hjelpe deg i morgen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Vi satser på det, har fortsatt ikke kommet over bitterheten av å ikke få leke med nye vannkjølte kort, så beklager hvis jeg har vært litt "oppgitt" Takker så masse for hjelpen folk! Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Bare hyggelig, håper det ordner seg! -Deluze Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Du må poste her om hvordan det løste seg idag og om du kom deg oppe og kjøre. Broen finner du garantert hos DI dog. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Heisann,broen funket knall, men cf er ikke alltid like enkelt. Slitt en del med at kort nr2 bytter mellom linked og disabled i CCC. Skal slenge ut et bilde i morgen, ble pent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå