Verbal Hologram Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei, jeg liker virkelig ikke dress, men på 17. mai må man jo ha på seg fin klær. Tenkte bare skjorte og mørk olabukse. Men vil det være feil å gå med sort skjorte? Burde jeg velge en annen farge? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Sort skjorte er generelt stusselig. Ta på deg en fin lyseblå skjorte ettersom det både er vår og en fin anledning. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Vil ikke si det er feil. Selv tenkte jeg å ha på meg en lys rutete skjorte bare. Har aldri hatt dress, og kommer ikke til å skaffe meg det i nær fremtid heller Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Liker ikke dress? Aldri hatt dress? Hva skjer? 2 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har dress men bruker det kun når jeg må bryllup osv. Grunnen til at jeg lurte på sort er at jeg tenker på det som trist, men 17. mai skal jo være en lykkelig dag. Men liker sort betraktelig bedre enn de andre fargene. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ta på deg dressen din du, ellers ser du helt malplassert ut. Det er bare å kaste den av deg så fort du kommer hjem igjen, men jeg synes rett og slett at du bør klare gå rundt med dress på 17. mai når du er ute blant folk. Men selvfølgelig, min mening. Hva du gjør bestemmer du jo selv, men man ser generelt sett litt tåpelig ut uten dress på 17. mai. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 men man ser generelt sett litt tåpelig ut uten dress på 17. mai. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt Det kryr jo av folk i andre antrekk enn dress og bunad på 17. mai! 3 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Dress/Bunad, da. Her jeg bor er det i hvert fall veldig få over 16 som går med noe annet enn dress og bunad, og jeg bor midt i beste bondenorge. Og de få som ikke bruker dress ser malplasserte ut, spør du meg. Endret 12. mai 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bor faktisk på et sted de aller fleste vil kalle "bondeland" jeg også...jaja, det er vel stor forskjell da I guess... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Bor midt i sentrum, vil det være harry å gå med grå chinos og sort skjorte? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Eh, jo. Det ser ikke bra ut uansett hvor du er fra, både til hverdag og til 17. mai. Spesielt til 17. mai... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bytt i det minste den sorte skjorten med en i en annen farge. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vil ikke si det er feil. Selv tenkte jeg å ha på meg en lys rutete skjorte bare. Har aldri hatt dress, og kommer ikke til å skaffe meg det i nær fremtid heller men faktisk her i det område jeg bor så er det nesten alle sammen går med dress!! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Skill deg heller ut med å gå med en dress som passer og et par fine sko... 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vil ikke si det er feil. Selv tenkte jeg å ha på meg en lys rutete skjorte bare. Har aldri hatt dress, og kommer ikke til å skaffe meg det i nær fremtid heller men faktisk her i det område jeg bor så er det nesten alle sammen går med dress!! Det er da vitterlig ikke overranskende heller, i og med at dress er det mest korrekte å gå med på 17. mai. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Skaff deg dress din slamp 2 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Blir vel ny dress på meg i år, Noen av butikkene som man får greie dresser i som kjører kampanje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå