VistaX Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det mulig å få den svarte linjen som er øverst på google.no til alltid å være synlig? Jeg tenker da på den linjen med Google+, Google Mail, Google Calendar, Google Maps, Google Play etc., og skulle sett at den alltid var synlig uansett hvilken side jeg var på. Da har jeg lett tilgang til de ovennevnte programmene/sidene ... Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ingen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Chrome er open source, så bare å legge til. Men jeg kommer på to enkle løsninger. Du kan endre på userContent.css (Vet ikke hvor denne filen ligger, men vet den finnes og gjør det samme som i Firefox) til å legge en iframe eller bare stjele HTMLen fra google.no, på toppen av alle sider. Mulig det blir noe kluss med enkelte siders navigering eller sånne JS som viser deg et bilde mens resten av siden er mørk. Du kan også skrive et JS som henter frem den menyen hver gang den blir trykket på og legge den i bokmerke linjen din. Alternativt går det jo å bare bokmerke alt som er i den baren til Google. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Nå har jeg ikke kjennskap til Chrome, men det går jo alltids ann å skrive en extention. På Firefox i det minste er dette veldig lett. Bare skriv en extention som tar så mye vertikal plass den blir utdelt, og embedder toppen av Google.no. Så lager du en toolbar for den. Mulig det ser litt stykt ut med en svart bar med sølvfarget chrome rundt seg, men det finnes sikkert ting du kan gjøre for å få det finere. Endret 15. mai 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå