starfox Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei er det noen som vet hvordan jeg får bort eller byttet de 4 nederste iconene på samsung galaxy s2? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hold fingeren på de en stund og skyv de i søppelbøtta Lenke til kommentar
starfox Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 har prøvd det men det funker ikke,jeg tenker på de iconene som ligger helt nederst på skjermen,der som telefon,kontakter,meldinger og programmer ligger altså under streken som indikerer nummerene på startskjermen Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det TouchWiz det er snakk om? Åpne app drawer, trykk menyknappen og velg edit, så trur eg du kan flytte ikona tilbake til appdraweren igjen? Har ikkje telefonen lenger, men meiner å huske det var slik ein skulle gjere det Lenke til kommentar
starfox Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 ja den er orginal og uberørt er litt usiker på hva appdrawer er Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Appdrawer er plassen alle installerte applikasjonar ligger (Det blå ikonet med kvite firkantar) Lenke til kommentar
starfox Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 ok skal prøve det når jeg får mobilen tilbake,måtte sende den på service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå