Øystein.F. Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Enda eit spel ser dagens lys grunna den populære tenesta. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Meget fishy hele dette prosjektet. De har allerede en utgiver såvidt jeg forstår, men betingelsen var at de skulle dra inn halvparten av utviklingskostnadene på kickstarter. Prosjektet fikk også en mistenksomt enorm oppsving helt på slutten, mye mer enn det noen kunne ane, men mulig det har naturlige årsaker. Får håpe for de som har gitt noen kroner til dette spillet at ikke utgiveren kommer til å diktere hvordan spillet kommer til å bli. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Både på iOS og PC... Jeg tviler på at grafikken blir all verdens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Jeg foreslår at de som eier Moo serien putter opp Master of Orion 4 som et kickstarter prosjekt. Endret 12. mai 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Høres litt ut som eXperience112, som forøvrig var et ganske artig eventyrspill. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Experience112 var jo ganske morsomt, iallfall til jeg kom ut av skipet. Gadd ikke surre med det feromon-opplegget eller hva det nå var... Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 I spelet møter vi Hope som lev i ein totalitær stat. I Mirror's Edge møter vi Faith, som også lever i en totalitær stat. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 I spelet møter vi Hope som lev i ein totalitær stat. I Mirror's Edge møter vi Faith, som også lever i en totalitær stat. I Little Big Adventure møter vi Twinsen, som også.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 I used to believe in things like Hope and Faith, until I realized they were just strippers' names. Uansett eit småsuspekt prosjekt dette her. Skulle eigentleg vere berre til iOS, men Apple-folka bruker jo alt av pengar på fleire Apple-dingsar - strek i rekninga! Så dei slang på PC som plattform, og kom i mål på det viset. Når planen heilt fram til førre veke var kun iOS, er eg mildt sagt skeptisk til kor vel dette spelet kjem til å gjere seg på andre plattformar. Er forsåvidt òg overraska over at karakteren faktisk heiter Hope i staden for til dømes Hoepjue, som er meir i tråd med korleis dei liker å stave ting ("Camouflaj!" "Republique!"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå