wil Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 jeg sitter å lurer på en ting. jeg har en laptopp og en stasjonær pc, begge virker bra sånn passe iallefall, nok om det, når jeg skriver dok på laptoppen å lagrer det så blir det jo der, men det hender jo at det skjer noe krøll med laptoppen min noen ganger, så jeg lurte på om det finnes et program som gjør at jeg kan skrive et dok å lagre dokumentet på 2 pc`er samtidig. finnes dette? fikk for meg denne ville ideen i dag tidlig. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kunne jo bruke koffert-programmet i windows og f.eks lagre dokumentet på den andre pcen via nettverksstasjoner eller noe i den duren og så ha kofferten på din pc og synkronisere dokumentet. Edit: Setningsfeil Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Lol eksister den kofferten enda Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 kjøp en USB flashdisk og jobb mot den...er raks nok til for word dokumenter..så er bare å plugge den i den maskinen du vil jobbe på..voila. AKIRA Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 hmmm, ja går an det. tenkte det kunne være en lett måte å gjøre det på. kofferten har jeg aldri brukt før. har alltid lurt på hva den er til, men, men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå