Gå til innhold

Wii oppdager ikke USB stick

Gloms

Anbefalte innlegg

Jeg driver å prøver å legge over programmer fra USB og inn på min WIi for å kunne spille Nintendo 64 spill på Wii'en.

Når jeg plugger inn USB sticken skjer det ikkeno. Det kommer verken noen lyd eller noen indikasjon på at Wii'en har oppdaget sticken.

Noen her som vet hva jeg kan gjøre for at Wii'en skal oppdage usb sticken min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd 3 forskjellige usb sticker. Wii finner ingen av dem

Prøvde å putte inn et SD minnekort. Det funka. Det fant Wii. Men kortet er skrivebeskyttet så jeg får ikke lagt noe over på det og den knappen som slår beskyttelsen av og på er borte, så det er uaktuelt å bruke det.

Noen som vet hva jeg kan gjøre da? Har surfra litt rundt, folk snakker om usb lauch manager osv, men hvordan får jeg det inn på Wii når den ikke finner usb stick? Og er det nødvendig med et nytt software for at den skal finne usb?

Lenke til kommentar

Funnet ut at jeg skal skaffe meg et SD kort isteden.

Er det noen her inne som har lagt over en emulator på sin Wii og spilt 64 spill der?

Er det vanskelig? Har søkt mye rundt, og sett en del videoer, men det er så mye forskjellig, blir forvirra. HackMii, Homebrew Channel osv.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Funnet ut at jeg skal skaffe meg et SD kort isteden.

Er det noen her inne som har lagt over en emulator på sin Wii og spilt 64 spill der?

Er det vanskelig? Har søkt mye rundt, og sett en del videoer, men det er så mye forskjellig, blir forvirra. HackMii, Homebrew Channel osv.

Ja, jeg har flere emulatorer på min wii. Det er ikke murlig å bruke USB stick til emulator bruk, så du trenger SD kort. Men om du skal få en emulator inn på din wii, må du skaffe Homebrew Channel OG Homebrew Browser på den. Det er ikke så vanskelig som du tror, og jeg kan godt hjelpe deg. Søk "How to get Homebrew on my Wii" på youtube eller noe sånt. Du forstår det etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...