finnipinni Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har kjørt 8CP på en Intel 520 siden den kom. Det har ikke vært problemfritt. Flere kræsj og reinstalleringer, merker i hendelseslista som blant annet pekte på diskfeil. Jeg trudde bare ikke på det - ny SSD og greier. Sleep-funksjonen fungerte bare annenhver gang den gikk i sleep, det vil si at annenhver gang gikk den bare halveis i sleep. Slo av skjermen, men ikke viftene. Ofte kjørte den CHKDSK i oppstarten, men jeg fikk ikke noe feil på SFC /scannow. - Igår installerte jeg på en Samsung 830 og nå funker alt. - Problemet mitt er at jeg får ikke feil på SSD520 når jeg sjekker den. Gjør nettbutikken det ? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 En annen ting som er pussig, er at alle IE-favorittene var der i den nye installasjonen. Opplevelsesindeksen også. Jeg kjørte en ny med samme resultat som det jeg hadde før. (Samsung 830 = Intel 520). Også NVIDIA-driveren var der. W.Update prøvde å installere den samme som var der. - Har aldri opplevd noe slikt. - så må jeg også si at jeg får ikke logga meg på her i forumet. Må gjøre det på nyheter i HW og klikke meg hit. Jeg kommer heller ikke inn på siden min, når jeg bruker W8CP og IE10. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Bare følger opp litt med å si at jeg installerte W8RP på den samme Intel 520 som hadde problemer med W8CP og den kjører nå helt feilfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå