Gå til innhold

[Løst] Kjøp av ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Hei! :D

jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å sette sammen noen bra deler til en ny pc... Jeg har veldig lyst til å spille BF3 på høy grafikk + crysis spillene uten lagg ;p (Har hatt problemer med lagg før x)) budsjettet mitt er på ca 11,5 tusen kroner og det er med skjerm :p så ca 10k uten skjerm.. Og hvordan skjerm burde jeg ha ? Jeg har veldig lyst på en BenQ 24"

En ting til..

Jeg lurte også på om det finnes en side uten om Komplett som setter sammen en pc til deg til en rimelig penge?

Hilsen

Benhjamin :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan spare 200,- på hk ved å velge dette om du ikke skal kjøre sli

http://www.dustinhom...s-1155-atx-ivy/

160,- ekstra så oppgraderer du fra 1TB til 2TB hdd i samme serie

om du har litt ekstra å bruke ville jeg gått for ett GTX670, forskjellen på ytelse ligger på rundt 10-50% alt fra hvilket spill/program du kjører. BF3 er spesielt gunstig med den nye serien fra nvidia

Angående andre sider som setter sammen pc for deg gjør blandt annet Netshop dette for 500,-. Vil uansett anbefale å bygge selv, hvem som helst klarer det idag, du får da også mer kjennskap til egne komponenter.

Er du usikker finnes det ett hav av bra guider både på youtube og diverse sider

Endret av Spudgun
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du kan spare 200,- på hk ved å velge dette om du ikke skal kjøre sli

http://www.dustinhom...s-1155-atx-ivy/

160,- ekstra så oppgraderer du fra 1TB til 2TB hdd i samme serie

om du har litt ekstra å bruke ville jeg gått for ett GTX670, forskjellen på ytelse ligger på rundt 10-50% alt fra hvilket spill/program du kjører. BF3 er spesielt gunstig med den nye serien fra nvidia

Angående andre sider som setter sammen pc for deg gjør blandt annet Netshop dette for 500,-. Vil uansett anbefale å bygge selv, hvem som helst klarer det idag, du får da også mer kjennskap til egne komponenter.

Er du usikker finnes det ett hav av bra guider både på youtube og diverse sider

Tusen takk :D sry for sent svar :3 noe galt med internettet her hjemme x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...