Benhjamin Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei! jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å sette sammen noen bra deler til en ny pc... Jeg har veldig lyst til å spille BF3 på høy grafikk + crysis spillene uten lagg ;p (Har hatt problemer med lagg før x)) budsjettet mitt er på ca 11,5 tusen kroner og det er med skjerm så ca 10k uten skjerm.. Og hvordan skjerm burde jeg ha ? Jeg har veldig lyst på en BenQ 24" En ting til.. Jeg lurte også på om det finnes en side uten om Komplett som setter sammen en pc til deg til en rimelig penge? Hilsen Benhjamin Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 dette er hva jeg ville gått for dette er bygg selv PC og delene er fra www.dustinhome.no merk at OS ikke er med i prisen du kan velge 60GB istedenfor 120 GB SDD så har du råd til OS/windows 7 Lenke til kommentar
Spudgun Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Du kan spare 200,- på hk ved å velge dette om du ikke skal kjøre sli http://www.dustinhom...s-1155-atx-ivy/ 160,- ekstra så oppgraderer du fra 1TB til 2TB hdd i samme serie om du har litt ekstra å bruke ville jeg gått for ett GTX670, forskjellen på ytelse ligger på rundt 10-50% alt fra hvilket spill/program du kjører. BF3 er spesielt gunstig med den nye serien fra nvidia Angående andre sider som setter sammen pc for deg gjør blandt annet Netshop dette for 500,-. Vil uansett anbefale å bygge selv, hvem som helst klarer det idag, du får da også mer kjennskap til egne komponenter. Er du usikker finnes det ett hav av bra guider både på youtube og diverse sider Endret 12. mai 2012 av Spudgun Lenke til kommentar
Benhjamin Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Du kan spare 200,- på hk ved å velge dette om du ikke skal kjøre sli http://www.dustinhom...s-1155-atx-ivy/ 160,- ekstra så oppgraderer du fra 1TB til 2TB hdd i samme serie om du har litt ekstra å bruke ville jeg gått for ett GTX670, forskjellen på ytelse ligger på rundt 10-50% alt fra hvilket spill/program du kjører. BF3 er spesielt gunstig med den nye serien fra nvidia Angående andre sider som setter sammen pc for deg gjør blandt annet Netshop dette for 500,-. Vil uansett anbefale å bygge selv, hvem som helst klarer det idag, du får da også mer kjennskap til egne komponenter. Er du usikker finnes det ett hav av bra guider både på youtube og diverse sider Tusen takk sry for sent svar :3 noe galt med internettet her hjemme x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå